Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
*Varvar ner till:* Tribe Vibes-Oh Diana.
Ah, boxen måste vara på och inte i stanb-by läge för att man ska kunna ställa in fjärrkontrollen, men jag får ju inte på boxen för fjärrkontrollen är ju sönder. Det var därför jag köpte en ny! Hur tänkte dem där? 
Hello! I wish I was a little bit taller. I wish I was a baller. I wish I had a girl who looked good, I will call her. *Ylar*.
Andra dagen i rad med migrän och medicinen hjälper inte :s Och den sort som jag vet 100 % att den hjälper kan jag inte ta förrän om flera timmar, de krockar med den jag tog i morse. Men, jag ska ner i källaren och träna om en stund så har man iaf det gjort :)
Andra dagen i rad med migrän och medicinen hjälper inte :s Och den sort som jag vet 100 % att den hjälper kan jag inte ta förrän om flera timmar, de krockar med den jag tog i morse. Men, jag ska ner i källaren och träna om en stund så har man iaf det gjort :)