• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Ingenpsykolog
    Mortiscia80 skrev 2022-09-06 17:53:45 följande:
    (Kortar ner citatet) Jag får börja med att beklaga sorgen :'( Förstår att det måste ha varit ett riktigt hårt slag. Hoppas du kämpar på med vården, det är värt för att få leva så länge som möjligt att man får rätt hjälp. Jag har faktiskt bekanta i Gävle, var där en sväng i somras :)
    Vad roligt att du har bekanta i Gävle. Du är varmt välkommen att svänga förbi mig om du vill när du besöker dem, eller komma till Gävle "bara" för att träffa mig också,  så klart. Var i landet bor du själv? Och var i landet vore ni andra? (Men jag respekterar om man inte vill berätta det också.){#emotions_dlg.flower}
  • Mortiscia80
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-06 18:29:52 följande:
    Vad roligt att du har bekanta i Gävle. Du är varmt välkommen att svänga förbi mig om du vill när du besöker dem, eller komma till Gävle "bara" för att träffa mig också,  så klart. Var i landet bor du själv? Och var i landet vore ni andra? (Men jag respekterar om man inte vill berätta det också.){#emotions_dlg.flower}
    Ja två av mina bättre vänner bor där faktiskt :) Glömde det när jag skrev mitt långa inlägg haha! Men om jag har vägarna förbi så kan det absolut vara trevligt att ses. Jag bor ca fyra timmar sydväst om dig om man kör bil (enligt Google).
  • Ingenpsykolog

Efter dusch och första hårtvätt sedan senaste operationen för en månad sedan bäddade jag med rena sängkläder. Lila fleece, ett av mina favoriter. 

Sedan blev det middag, och nu ska jag se Beck - Döden i Samarra på tv 4 play. Insåg idag att jag höll på att missa att se den. Jag såg de två första filmerna i säsong 7 för några veckor sedan, men höll på att missa tredje filmen som tas bort imorgon. 

En fråga om Torsten: Freddie,  hur håller du reda på din dammtuss, är han en gigantisk tuss som vuxit till sig under flera år, eller flyger han omkring lite som han vill? Han ter sig inte som en figur som låter någon bestämma var han ska hålla hus eller lyssnar på direktiv. FlörtSolig

• Antigone

Ingenpsykolog: Kul att du bor i Gävle! Det är en fin stad. Jag bodde där i tre år och har gått på konstskolan där om du känner till den? Hemskt att höra om allt tufft du har gått igenom och jag beklagar verkligen sorgen över att du tvingades förlora ditt livs kärlek. Men så vackert att ni fann varandra ändå Hjärta Jag kan inte ens föreställa mig att ha gått igenom allt det du har gått igenom. Du måste vara väldigt stark som har klarat av det! Jag ska berätta mer om mig själv också, men filar fortfarande lite på presentationen Glad

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-09-06 17:41:47 följande:
    I know ya love my cookin' ;)
    Freddie K skrev 2022-09-06 16:46:20 följande:

Jag vill adressera en sak. Jag har märkt att det är någon som gör tummen upp på de flesta av inläggen jag skriver på senare tid. Det är lite kul, men jag skulle gärna vilja veta vem den personen är.

Någon gång är det jag, men inte på alla i den här tråden, så det finns fler bakom tummarna :) 
    Yes, goodloooking. I sure do love your cooking.

Aha, så du och Ingenpsykolog är de skyldiga? Tungan ute
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-06 18:05:28 följande:
    Du är bra på att skriva på ett sätt som inle lämnar läsaren oberörd. Jag ser fram emot att lära känna dig och Torsten bättre! {#emotions_dlg.flower}
    Tack för de snälla orden! {#emotions_dlg.flower}. Jo, Torsten brukar dyka upp här ibland. Jag har till och med gjort en film med honom. GladSkäms.
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-06 22:29:43 följande:

Efter dusch och första hårtvätt sedan senaste operationen för en månad sedan bäddade jag med rena sängkläder. Lila fleece, ett av mina favoriter. 

Sedan blev det middag, och nu ska jag se Beck - Döden i Samarra på tv 4 play. Insåg idag att jag höll på att missa att se den. Jag såg de två första filmerna i säsong 7 för några veckor sedan, men höll på att missa tredje filmen som tas bort imorgon. 

En fråga om Torsten: Freddie,  hur håller du reda på din dammtuss, är han en gigantisk tuss som vuxit till sig under flera år, eller flyger han omkring lite som han vill? Han ter sig inte som en figur som låter någon bestämma var han ska hålla hus eller lyssnar på direktiv. FlörtSolig

Torsten har lite svårt att lyssna på mig ibland. Han är en fri själ, men han lyssnar nog mer på Elvira. Det är hans flickvän och de har hängt ihop ett tag. .
  • Freddie K

Jag vill bo i en sko för där kan jag få lugn och ro.

Jag vill inte bo i en hatt för då får jag fnatt.

Yo!

• Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-09-07 06:31:50 följande:

Jag vill bo i en sko för där kan jag få lugn och ro.

Jag vill inte bo i en hatt för då får jag fnatt.

Yo!

Jag vill bo i en svamp annars får jag kramp! SoligSkrattande

• Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-07 06:51:08 följande:
    Jag vill bo i en svamp annars får jag kramp! SoligSkrattande
    Haha, ja, den är bra! Solig
Svar på tråden Här är vi alla vänner.