Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!

Efter dusch och första hårtvätt sedan senaste operationen för en månad sedan bäddade jag med rena sängkläder. Lila fleece, ett av mina favoriter.
Sedan blev det middag, och nu ska jag se Beck - Döden i Samarra på tv 4 play. Insåg idag att jag höll på att missa att se den. Jag såg de två första filmerna i säsong 7 för några veckor sedan, men höll på att missa tredje filmen som tas bort imorgon.
En fråga om Torsten: Freddie, hur håller du reda på din dammtuss, är han en gigantisk tuss som vuxit till sig under flera år, eller flyger han omkring lite som han vill? Han ter sig inte som en figur som låter någon bestämma var han ska hålla hus eller lyssnar på direktiv. 

Ingenpsykolog: Kul att du bor i Gävle! Det är en fin stad. Jag bodde där i tre år och har gått på konstskolan där om du känner till den? Hemskt att höra om allt tufft du har gått igenom och jag beklagar verkligen sorgen över att du tvingades förlora ditt livs kärlek. Men så vackert att ni fann varandra ändå
Jag kan inte ens föreställa mig att ha gått igenom allt det du har gått igenom. Du måste vara väldigt stark som har klarat av det! Jag ska berätta mer om mig själv också, men filar fortfarande lite på presentationen 
Jag vill adressera en sak. Jag har märkt att det är någon som gör tummen upp på de flesta av inläggen jag skriver på senare tid. Det är lite kul, men jag skulle gärna vilja veta vem den personen är.

. Jo, Torsten brukar dyka upp här ibland. Jag har till och med gjort en film med honom. 
.
Efter dusch och första hårtvätt sedan senaste operationen för en månad sedan bäddade jag med rena sängkläder. Lila fleece, ett av mina favoriter.
Sedan blev det middag, och nu ska jag se Beck - Döden i Samarra på tv 4 play. Insåg idag att jag höll på att missa att se den. Jag såg de två första filmerna i säsong 7 för några veckor sedan, men höll på att missa tredje filmen som tas bort imorgon.
En fråga om Torsten: Freddie, hur håller du reda på din dammtuss, är han en gigantisk tuss som vuxit till sig under flera år, eller flyger han omkring lite som han vill? Han ter sig inte som en figur som låter någon bestämma var han ska hålla hus eller lyssnar på direktiv. 

Jag vill bo i en sko för där kan jag få lugn och ro.
Jag vill inte bo i en hatt för då får jag fnatt.
Yo!
Jag vill bo i en sko för där kan jag få lugn och ro.
Jag vill inte bo i en hatt för då får jag fnatt.
Yo!