Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!

Akta så inte Torsten trillar i pannkakssmeten och blir vilse i pannkakan bara
Men det är nog ingen fara, för du har ju ätit färdigt nu. Ja, lite kärlek skulle du säkert behöva. Det behöver alla ibland. Du får gosa med Torsten och ventilera med oss här så länge, i väntan på att hitta kärleken.

Ingenpsykolog: Kul att du bor i Gävle! Det är en fin stad. Jag bodde där i tre år och har gått på konstskolan där om du känner till den? Hemskt att höra om allt tufft du har gått igenom och jag beklagar verkligen sorgen över att du tvingades förlora ditt livs kärlek. Men så vackert att ni fann varandra ändå
Jag kan inte ens föreställa mig att ha gått igenom allt det du har gått igenom. Du måste vara väldigt stark som har klarat av det! Jag ska berätta mer om mig själv också, men filar fortfarande lite på presentationen 
Över till något helt annat. Jag är som sagt nyfiken av mig. Så hur kom ni på era användarnamn som ni använder på Familjeliv. Och, om ni tidigare haft ett annat användarnamn, hur kom det sig att ni bytte.
Över till något helt annat. Jag är som sagt nyfiken av mig. Så hur kom ni på era användarnamn som ni använder på Familjeliv. Och, om ni tidigare haft ett annat användarnamn, hur kom det sig att ni bytte.
Ingenpsykolog: Jag förstår att det måste ha varit helt fruktansvärt att hitta honom så. Kan inte ens föreställa mig hur det känns att behöva uppleva någonting sådant. Beklagar verkligen sorgen 

Ingenpsykolog: Antigone är namnet på en gammal grekisk tragedi av Sofokles. Jag är ofta en antagonist som tycker tvärtemot vad andra tycker. Att jag byter användarnamn då och då beror på att jag tröttnar på mig själv. På min lite speciella humor och på att jag alltid lämnar ut för mycket privat information. Jag gör om samma misstag gång på gång och lär mig aldrig. Men jag brukar berätta för vissa personer att jag har bytt användarnamn, så det är ingen hemlighet 
Det är kul att höra resonemanget bakom valda alias. Någon som är nyfiken på mitt? Eller är det uppenbart för de som hängt länge på FL 
Akta så inte Torsten trillar i pannkakssmeten och blir vilse i pannkakan bara
Men det är nog ingen fara, för du har ju ätit färdigt nu. Ja, lite kärlek skulle du säkert behöva. Det behöver alla ibland. Du får gosa med Torsten och ventilera med oss här så länge, i väntan på att hitta kärleken.
.