Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!

För att parafrasera Eric Cartman:" I'm melting away!"
För att parafrasera Eric Cartman:" I'm melting away!"
Jag kom på en sak: Jag har levt halva mitt liv. Hur sad är inte det? Jovisst, jag har kommit en bit på väg, men jag är långt ifrån där jag vill vara!
Jag kom på en sak: Jag har levt halva mitt liv. Hur sad är inte det? Jovisst, jag har kommit en bit på väg, men jag är långt ifrån där jag vill vara!
En helt annan fråga:
Hur känsliga är ni för bilder på nålar och andra vårdrelaterade objekt. Vill ju verkligen inte traumstisera någon av mina nyfunna underbara vänner, men bilder säger ju ofta mer än tusen ord när man ska berätta om t ex upplevelser under en sjukhusvistelse. Jag räknade lite i huvudet, och kom fram till att jag under min senaste inläggning, 19/7 till 18/8 hann ha 14 eller 15 droppnålar. Då jag är extremt svårstucken, men tack och lov inte nålrädd (jag brukar förklara för personer som är tvungna att sticka mig att jag inte är rädd för nålar, och är väldigt samarbetsvillig men att mina kärl tyvärr är livrädda för nålar och väldigt osamarbetsvilliga) 
På grund av ovanstående tar det ofta många försök innan någon lyckas sätta en droppnål eller ta blodprover. Så utöver de 14 eller 15 "fasta" nålarna blev jag stucken någonstans mellan 90 och 100 gånger på bara en månad...