• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-11 13:50:09 följande:
    Vad roligt att du uppskattar filmförslagen, och go'fikat! Det är bara att ta för sig. Jag såg nu att det går en skräckis, "Funhouse" i natt. 23.55-02.15 på 12:an.

Funhouse g.co/kgs/eUdRe3

Crime, drama, horor, thriller enligt taggar på imdb. 
    Ursprung: Sverige, Kanada 
    Utgiven: 2020
    Med Valter Skarsgård i huvudrollen. Lite spännande,  då han är den ende av de skådespelande bröderna jag inte sett på film än.
    Tror inte jag har den kanalen, har inte kopplat in tv:n än sedan flytten så jag får hålla mig till internet och DVD-skivor :)
  • Ingenpsykolog
    Mortiscia80 skrev 2022-09-11 14:16:34 följande:
    Tror inte jag har den kanalen, har inte kopplat in tv:n än sedan flytten så jag får hålla mig till internet och DVD-skivor :)
    Har du tillgång till streamingtjänster? Den finns på Viaplay och C more, och går att hyra/köpa på SF anytime, Google play och iTunes, om du kan tänka dig att betala en slant. Men det är ju inte lätt att veta om den är värd pengarna innan man sett den Obestämd
  • Mortiscia80
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-11 14:31:31 följande:
    Har du tillgång till streamingtjänster? Den finns på Viaplay och C more, och går att hyra/köpa på SF anytime, Google play och iTunes, om du kan tänka dig att betala en slant. Men det är ju inte lätt att veta om den är värd pengarna innan man sett den Obestämd
    Nä inget sånt heller, jag är lite allergisk mot att betala för månadstjänster som jag kanske använder någon gång per år ;)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-09-11 14:38:22 följande:
    Nä inget sånt heller, jag är lite allergisk mot att betala för månadstjänster som jag kanske använder någon gång per år ;)
    Du kan ge mig de pengarna istället så kan jag sitta och kommentera filmen om vad som händer och så. Tungan ute
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

"Jag är fri. passa! PASSA! Passa då ditt j*vla ego!"

• Ingenpsykolog
    Mortiscia80 skrev 2022-09-11 14:38:22 följande:
    Fullt förståeligt. Den enda streamingtjänst jag betalar för och använder flitigt är Tele2 play, (tidigare Comhem play) som jag betalar 69kr/månad för. De har ett extremt stort och varierat utbud. 

Vad gäller att hyra eller köpa film från SF Anytime och Google play eller iTunes så betalar man ju styckpris för just den film man är intresserad av att se, och ingen löpande kostnad för en tjänst man inte utnyttjar.

Men man får kanske ut minst lika mycket genom att Freddie tittar på och refererar filmen i realtid Skrattande
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-09-11 15:02:37 följande:

"Jag är fri. passa! PASSA! Passa då ditt j*vla ego!"

Kollar du på CHL? Glad
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-11 15:10:43 följande:
    Kollar du på CHL? Glad
    Nej, jag lyssnar på Markoolio-Mera mål. Skäms
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-11 15:09:01 följande:
    Fullt förståeligt. Den enda streamingtjänst jag betalar för och använder flitigt är Tele2 play, (tidigare Comhem play) som jag betalar 69kr/månad för. De har ett extremt stort och varierat utbud. 

Vad gäller att hyra eller köpa film från SF Anytime och Google play eller iTunes så betalar man ju styckpris för just den film man är intresserad av att se, och ingen löpande kostnad för en tjänst man inte utnyttjar.

Men man får kanske ut minst lika mycket genom att Freddie tittar på och refererar filmen i realtid Skrattande
    Jodu, om jag skulle referera en film skulle det låta ungefär så här:" Kameran zoomar ut och action och där är filmen slut" :-P.
  • Mortiscia80
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-11 15:09:01 följande:

Det var iaf en rimlig kostnad :) Tack för tipset 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.