• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Antigone

Anonym (Nytt alias?): Ja, första bullen bjuder vi på och nästa kostar skjortan Guld i mun

• Antigone

Mortiscia80: Älskar när du skriver välkommen in i värmen! Det låter så mysigt och välkomnande Hjärta

• Mortiscia80
    Antigone skrev 2022-09-10 19:57:35 följande:

Mortiscia80: Älskar när du skriver välkommen in i värmen! Det låter så mysigt och välkomnande Hjärta

Aww, så fint att det uppfattas så! :) Det är tanken iaf.

Vad gör du ikväll då? Eller ni andra för den delen?
  • Antigone
    Mortiscia80 skrev 2022-09-10 20:21:50 följande:
    Aww, så fint att det uppfattas så! :) Det är tanken iaf.

Vad gör du ikväll då? Eller ni andra för den delen?
    Ja, det gör det verkligen! Jag känner värmen ända hit Skrattande Ikväll äter jag lite godis och läser en bok. Tidigare idag var jag på provsmakning av olika delikatesser. Det var väldigt trevligt och mättande! Kanske därför det blir lite godis nu och inte mycket som vanligt Flört Vad gör du själv?
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-09-10 19:57:35 följande:

Jag håller med dig! Väldigt mysigt! Hjärta Jag och mina andra "bullsystrar" använder @ för att representera kanelbulle. Mitt påhitt Solig
  • Antigone

Ingenpsykolog: Smart! Det har jag aldrig tänkt på, men det ser ju precis ut som en bulle. Bra spanat och påhittat av dig! Filmen ser actionladdad och fartfylld ut! Ibland kan man behöva lite action på en lördagskväll Skrattande Nu ska jag ta en promenad så jag får röra lite på mig också!

• Mortiscia80
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-10 21:28:52 följande:
    Kollar på film 

www.imdb.com/title/tt6806448/
    Mysigt! :)
    Antigone skrev 2022-09-10 21:04:10 följande:
    Ja, det gör det verkligen! Jag känner värmen ända hit Skrattande Ikväll äter jag lite godis och läser en bok. Tidigare idag var jag på provsmakning av olika delikatesser. Det var väldigt trevligt och mättande! Kanske därför det blir lite godis nu och inte mycket som vanligt Flört Vad gör du själv?
    Det blev lite lösgodis här för en gångs skull ;) Det är säkert ett år sedan sist, men jag äter annat godis också förstås. Under eftermiddagen var jag och sonen på långpromenad med en vän och hennes två barn, det var trevligt trots en del regndroppar. Sitter och slösurfar nu en stund för jag är väldigt trött så det kommer att bli tidig kväll. Det har varit ett par tuffa veckor med jobb och annat.

Vad läser du för bok och vad fick du för godsaker? :)
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-09-10 21:34:40 följande:

Ingenpsykolog: Smart! Det har jag aldrig tänkt på, men det ser ju precis ut som en bulle. Bra spanat och påhittat av dig! Filmen ser actionladdad och fartfylld ut! Ibland kan man behöva lite action på en lördagskväll Skrattande Nu ska jag ta en promenad så jag får röra lite på mig också!

Ja, jag tyckte det var jättekul när jag upptäckte likheten. Ibland kan det vara kul att se en fartfylld actionfilm, om inte annat för att roas av hur orealistiska de är. Och det är ju inte dumt med The Rock och Jason Stratham som ögongodis på lördagskvällen. Hoppas att du får en skön promenad! Hjärta{#emotions_dlg.flower}
  • Mortiscia80
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-10 21:43:37 följande:
    Ja, jag tyckte det var jättekul när jag upptäckte likheten. Ibland kan det vara kul att se en fartfylld actionfilm, om inte annat för att roas av hur orealistiska de är. Och det är ju inte dumt med The Rock och Jason Stratham som ögongodis på lördagskvällen. Hoppas att du får en skön promenad! Hjärta{#emotions_dlg.flower}
    Haha godis är gott, oavsett form ;)
Svar på tråden Här är vi alla vänner.