Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Anonym (Nytt alias?): Ja, första bullen bjuder vi på och nästa kostar skjortan 
Mortiscia80: Älskar när du skriver välkommen in i värmen! Det låter så mysigt och välkomnande 
Mortiscia80: Älskar när du skriver välkommen in i värmen! Det låter så mysigt och välkomnande 
Ikväll äter jag lite godis och läser en bok. Tidigare idag var jag på provsmakning av olika delikatesser. Det var väldigt trevligt och mättande! Kanske därför det blir lite godis nu och inte mycket som vanligt
Vad gör du själv?
Jag och mina andra "bullsystrar" använder @ för att representera kanelbulle. Mitt påhitt
Ingenpsykolog: Smart! Det har jag aldrig tänkt på, men det ser ju precis ut som en bulle. Bra spanat och påhittat av dig! Filmen ser actionladdad och fartfylld ut! Ibland kan man behöva lite action på en lördagskväll
Nu ska jag ta en promenad så jag får röra lite på mig också!
Ikväll äter jag lite godis och läser en bok. Tidigare idag var jag på provsmakning av olika delikatesser. Det var väldigt trevligt och mättande! Kanske därför det blir lite godis nu och inte mycket som vanligt
Vad gör du själv?Ingenpsykolog: Smart! Det har jag aldrig tänkt på, men det ser ju precis ut som en bulle. Bra spanat och påhittat av dig! Filmen ser actionladdad och fartfylld ut! Ibland kan man behöva lite action på en lördagskväll
Nu ska jag ta en promenad så jag får röra lite på mig också!