• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-10-08 16:25:21 följande:
    Jo, men det är en konst det där! Ja planerar aldrig något. Jag kan inte planera för fem öre!
    En kalender funkar rätt bra för min del :) Där skriver jag upp vad jag ska göra men också ibland vad jag planerar för mat till lunch eller middag.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-10-08 17:13:51 följande:
    En kalender funkar rätt bra för min del :) Där skriver jag upp vad jag ska göra men också ibland vad jag planerar för mat till lunch eller middag.
    Jo, det är nog något jag skulle behöva.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Antigone skrev 2022-10-08 17:08:22 följande:

*Smack!* Tror han kom undan ändå, han brukar vara listig den där Torsten 😅🐀

Ja en riktig luring! ;) Tror det är mer "dumb luck" än skicklighet däremot haha! :D
  • Antigone
    Mortiscia80 skrev 2022-10-08 17:15:07 följande:
    Ja en riktig luring! ;) Tror det är mer "dumb luck" än skicklighet däremot haha! :D
    Sant! Det tror jag också! Haha 😂🍀
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-08 16:51:50 följande:

*Placerar ut råttfällor i tråden och pimpar dem med ostbågar.*

Försöker du fånga Allmighty Torsten? 😝
    Vrid mobilen 90° så fungerar "tumme upp", "tumme ner", citera mm
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-08 15:55:32 följande:

För att nörda ner mig lite.

I bad boys sjunger de:"Whatcha gonna do when Sheriff John Brown comes for you".

I I shot the sheriff sjunger Bob Marley:"Sheriff John Brown always hated me. For what I don't know". 

Intressant iakttagelse! 🤔 Jag har aldrig tänkt på det, trots att jag är väldigt förtjust i båda låtarna. Undrar om Sheriff John Brown förekommer i flera texter. Nu när jag skrev det här inlägget, på min Samsung S22 mobil, och skrev sheriff kom John upp som förslag på nästa ord. Och när jag hade skrivit John kom Brown upp som förslag efter det.
    Vrid mobilen 90° så fungerar "tumme upp", "tumme ner", citera mm
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-08 16:49:32 följande:
    Tyvärr är jag helt omusikalisk, så det hjälper nog inte med noter 😜 Det är verkligen konstigt och man vet ju aldrig vilka som funkar eller inte innan man postar, utan det blir samma trevliga överraskning varje gång. Aha! Det var astronauter det skulle vara 😂 Tur att det blev en rymdraket i alla fall, så man fick rätt känsla. Hade varit ännu sjukare med typ en katt, blomma eller vampyr 🧛🏻 Nu får vi se om vampyren jag lade till blir en person, ettfrågetecken och en bloddroppe eller nåt. Vi kan nästan börja satsa pengar på att gissa vad det blir! 🙃
    Skumt att vampyren fungerar, men inte astronauterna! Ännu konstigare att vampyren fungerar men inte tumme upp och ner. Det är så spännande att se vilka som fungerar!

Men tummarna m fl kanske fungerar i inlägg men inte i sidfoten? *testning, testning"

Lägger min misslyckade sidfot i brödtexten

Vrid mobilen 90° så fungerar 👍,👎, och ⚙️

Spänningen är oliiiiidlig!
  • Antigone
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-09 01:52:14 följande:
    Försöker du fånga Allmighty Torsten? 😝
    Japp! Men han kom undan ännu en gång. Det är en listig liten rackare. Allsmäktig till på köpet! 🤔🐀
Svar på tråden Här är vi alla vänner.