• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

För att nörda ner mig lite.

I bad boys sjunger de:"Whatcha gonna do when Sheriff John Brown comes for you".

I I shot the sheriff sjunger Bob Marley:"Sheriff John Brown always hated me. For what I don't know". 

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-10-08 15:45:32 följande:
    Yo! Förlåt, jag såg dig inte. Jag sitter i min egna lilla bubbla! Skäms
    Np :) Bubblar på lite jag också, tiden bara flyger iväg.... Får hem pojken om 45 minuter och behöver fundera ut någon slags middag, och skulle ju ha jobbat också men det blev film istället. Bleh. Prioriteringar! Man mår bättre när man kan njuta med gott samvete.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-10-08 16:16:01 följande:
    Np :) Bubblar på lite jag också, tiden bara flyger iväg.... Får hem pojken om 45 minuter och behöver fundera ut någon slags middag, och skulle ju ha jobbat också men det blev film istället. Bleh. Prioriteringar! Man mår bättre när man kan njuta med gott samvete.
    Jo, det är sant. Skönt ändå att kunna ta lite "ledigt" ändå. .
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-10-08 16:17:19 följande:
    Jo, det är sant. Skönt ändå att kunna ta lite "ledigt" ändå. .
    Ja :) Men jag behöver lära mig planera mat i förväg och göra storkok mm så jag kan slappna av mer. Och göra rätt saker först.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-10-08 16:24:29 följande:
    Ja :) Men jag behöver lära mig planera mat i förväg och göra storkok mm så jag kan slappna av mer. Och göra rätt saker först.
    Jo, men det är en konst det där! Ja planerar aldrig något. Jag kan inte planera för fem öre!
  • Antigone
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-08 02:44:49 följande:
    Kan du läsa noter? Jag vet att jag har notbladet i en pärm där jag samlat på mig diverse notblad genom  årens lopp, bland annat den. Jag är usel på att läsa noter, men har ett galet bra minne vad gäller att komma ihåg melodier till sånger jag lärde mig under skoltiden. Jag kan ta ett foto av notbladet under morgondagen. Just nu ligger jag nerbäddad och myser.

Det är så lustigt att bara vissa av telefonens emojisar funkar på FL. Tummarna och kugghjulet gör ju uppenbarligen inte det. (Valde min misslyckade sidfot till det här inlägget på skoj) Nu såg jag att inte astronauterna jag la in i mitt inlägg gjorde det heller. Men rymdraketer var ju rätt nära. Lite roligt att det ibland liksom blir som en gåta istället. Man lägger in en astronaut och i inlägget blir det en person, en rymdraket och ett frågetecken. Eller om man väljer vissa hjärtemojisar så blir det ett rött hjärta, en passande symbol för det Hjärta man valt och ett frågetecken. Som när jag valde hjärtat som står i brand blev det eldslågan, hjärta och frågetecken. 😝
    Tyvärr är jag helt omusikalisk, så det hjälper nog inte med noter 😜 Det är verkligen konstigt och man vet ju aldrig vilka som funkar eller inte innan man postar, utan det blir samma trevliga överraskning varje gång. Aha! Det var astronauter det skulle vara 😂 Tur att det blev en rymdraket i alla fall, så man fick rätt känsla. Hade varit ännu sjukare med typ en katt, blomma eller vampyr 🧛🏻 Nu får vi se om vampyren jag lade till blir en person, ettfrågetecken och en bloddroppe eller nåt. Vi kan nästan börja satsa pengar på att gissa vad det blir! 🙃
  • Antigone

*Placerar ut råttfällor i tråden och pimpar dem med ostbågar.*

• Anonym (Allmighty Torsten)
    Antigone skrev 2022-10-08 16:51:50 följande:

*Placerar ut råttfällor i tråden och pimpar dem med ostbågar.*

Oh, cheesedoodles. Me like di cheesedoodle!
  • Antigone
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2022-10-08 17:02:22 följande:
    Oh, cheesedoodles. Me like di cheesedoodle!

*Smack!* Tror han kom undan ändå, han brukar vara listig den där Torsten 😅🐀

• Anonym (Allmighty Torsten)
    Antigone skrev 2022-10-08 17:08:22 följande:

*Smack!* Tror han kom undan ändå, han brukar vara listig den där Torsten 😅🐀

They don't call me the allmighty Torsten foh nuthin'. :-P.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.