• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Antigone skrev 2022-10-07 17:35:56 följande:
    Det låter som en bra film! Jag skulle gärna se den på bio 🍿 Tror det besvansade citatet från filmen skulle vara One small step for Torsten, one giant leap for the dust rats 🐀
    Haha! Det kommer absolut med i filmen! .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Antigone
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-07 15:49:45 följande:
    Så det hände på riktigt? Jag som trodde att jag bara hade drömt att du och jag hade fullt sjå med att rädda Allmighty T från att sväva ut i rymden. Inte konstigt att jag är trött idag! 😝
    Japp! Det var på riktigt 😅 I natt får vi låta bli att krypa in under bordet, tills vi har lärt oss hur det fungerar, och passa på att pusta ut lite. Och den lilla rackaren Torsten får hålla tassarna på jorden ett tag, så det inte sker en ny olycka 🌎
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-10-07 17:24:10 följande:
    Ok. Har det gått bra på jobbet då? .
    Ja det har det faktiskt :) Härlig fika på fm, bra människor omkring mig. Det blir en fin start på helgen.
  • Ingenpsykolog
    Mortiscia80 skrev 2022-10-07 17:11:18 följande:
    Haha så himla sant! :D
    Tänkte att det kunde vara bra, med tanke på den senaste tidens aningens urspårarade och helt underbara diskussioner om ortsnamn och olika undersökningar man kan behöva genomgå på sjukhus och hos tandläkaren. Bland mycket annat 😝
    Vrid mobilen 90° så fungerar "tumme upp", "tumme ner", citera mm
  • Antigone
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-07 19:58:17 följande:
    Tänkte att det kunde vara bra, med tanke på den senaste tidens aningens urspårarade och helt underbara diskussioner om ortsnamn och olika undersökningar man kan behöva genomgå på sjukhus och hos tandläkaren. Bland mycket annat 😝
    Det var en bra idé! Numera kommer vi med en varningstext, så man kan hålla för ögonen tills vi är rumsrena igen 😉
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-07 17:22:00 följande:
    Verkligen! 😂 Sjukt att allihop råkar ha samma utflippade humor, men roligt att vi har hittat varandra. Och att vi har vår maskot Torsten, som är galnast av alla, med oss i gänget 🐀
    Ett gäng tossig individer, ledda utav en allsmäktig dammråtta. Det kan ju inte bli annat än en succé. Så länge vi aktar oss för att svepas ut i rymden 😝

Det fick mig osökt att tänka på en sång från lågstadietiden "Tre astronauter I en kastrull". Har tyvärr inte lyckats hitta någon inspelning av den på nätet 🙃👨?🚀👩?🚀🧑?🚀🥘
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-07 17:35:56 följande:
    Det låter som en bra film! Jag skulle gärna se den på bio 🍿 Tror det besvansade citatet från filmen skulle vara One small step for Torsten, one giant leap for the dust rats 🐀
    Klockrent!
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-07 20:11:40 följande:
    Det var en bra idé! Numera kommer vi med en varningstext, så man kan hålla för ögonen tills vi är rumsrena igen 😉
    Det kan ju dröja ett bra tag! 🍑😂😂
  • Antigone
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-07 22:04:15 följande:
    Det kan ju dröja ett bra tag! 🍑😂😂
    Eller hur! För evigt förmodligen 😂 Det bästa är att vi är aktiva dygnet runt, för vi har så olika dygnsrytm att det alltid är någon som är vaken. Jag (och kanske du också) går och lägger oss när Freddie går upp och Mortiscia80 har nog en normal dygnsrytm, men brukar titta in under eftermiddagen 👌 Torsten är klurig, för han kan dyka upp lite när som helst! 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.