• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Antigone
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-07 21:59:16 följande:
    Ett gäng tossig individer, ledda utav en allsmäktig dammråtta. Det kan ju inte bli annat än en succé. Så länge vi aktar oss för att svepas ut i rymden 😝

Det fick mig osökt att tänka på en sång från lågstadietiden "Tre astronauter I en kastrull". Har tyvärr inte lyckats hitta någon inspelning av den på nätet 🙃👨?🚀👩?🚀🧑?🚀🥘
    Hmmm den sången har jag nog aldrig hört 🤔 Synd att du inte hittade någon inspelning på den, men jag får fantisera ihop själv hur den går 👽
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-07 23:25:42 följande:
    Eller hur! För evigt förmodligen 😂 Det bästa är att vi är aktiva dygnet runt, för vi har så olika dygnsrytm att det alltid är någon som är vaken. Jag (och kanske du också) går och lägger oss när Freddie går upp och Mortiscia80 har nog en normal dygnsrytm, men brukar titta in under eftermiddagen 👌 Torsten är klurig, för han kan dyka upp lite när som helst! 
    Ja, det är sällan helt tomt här. Väldigt tryggt när man behöver lite sällskap. 🥰🤗❤️
    Vrid mobilen 90° så fungerar "tumme upp", "tumme ner", citera mm
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-07 23:28:51 följande:
    Hmmm den sången har jag nog aldrig hört 🤔 Synd att du inte hittade någon inspelning på den, men jag får fantisera ihop själv hur den går 👽
    Kan du läsa noter? Jag vet att jag har notbladet i en pärm där jag samlat på mig diverse notblad genom  årens lopp, bland annat den. Jag är usel på att läsa noter, men har ett galet bra minne vad gäller att komma ihåg melodier till sånger jag lärde mig under skoltiden. Jag kan ta ett foto av notbladet under morgondagen. Just nu ligger jag nerbäddad och myser.

Det är så lustigt att bara vissa av telefonens emojisar funkar på FL. Tummarna och kugghjulet gör ju uppenbarligen inte det. (Valde min misslyckade sidfot till det här inlägget på skoj) Nu såg jag att inte astronauterna jag la in i mitt inlägg gjorde det heller. Men rymdraketer var ju rätt nära. Lite roligt att det ibland liksom blir som en gåta istället. Man lägger in en astronaut och i inlägget blir det en person, en rymdraket och ett frågetecken. Eller om man väljer vissa hjärtemojisar så blir det ett rött hjärta, en passande symbol för det Hjärta man valt och ett frågetecken. Som när jag valde hjärtat som står i brand blev det eldslågan, hjärta och frågetecken. 😝
    Vrid mobilen 90° så fungerar ????,????, och ??
  • Freddie K
    En tanke:

Det känns som att jag går i en öken! Det är varmt och torrt. Ibland kommer jag fram till en oas, bara för att upptäcka att det är en hägring. Jag har gått här i hela mitt liv! Jag kommer knappt ihåg var jag kommer ifrån, än mindre var jag är på väg! Jag vet inte vad mitt mål är, men det får jag väl reda på när jag har kommit dit. Tills dess fortsätter jag att gå genom öknen!

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-10-08 05:03:52 följande:

God morgon, alla. .

Morrn :)
    Eller hur! För evigt förmodligen 😂 Det bästa är att vi är aktiva dygnet runt, för vi har så olika dygnsrytm att det alltid är någon som är vaken. Jag (och kanske du också) går och lägger oss när Freddie går upp och Mortiscia80 har nog en normal dygnsrytm, men brukar titta in under eftermiddagen 👌 Torsten är klurig, för han kan dyka upp lite när som helst! 
    Ja jag försöker iaf haha ;) Oftast sover jag för lite eftersom jag är uppe alldeles för sent men fortfarande måste upp en viss tid på morgonen oavsett. Fick lite sovmorgon idag och ska försöka göra någon nytta under dagen :)
  • Freddie K

Jag börjar tro att sheriff John Brown var en betydande person!

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-10-08 11:08:45 följande:
    Morrn :)
    Ja jag försöker iaf haha ;) Oftast sover jag för lite eftersom jag är uppe alldeles för sent men fortfarande måste upp en viss tid på morgonen oavsett. Fick lite sovmorgon idag och ska försöka göra någon nytta under dagen :)
    Yo! Förlåt, jag såg dig inte. Jag sitter i min egna lilla bubbla! Skäms
Svar på tråden Här är vi alla vänner.