• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Antigone
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-09 02:06:29 följande:

Jaha, där ser man! Det var bara i sidfoten de inte fungerade. Bra att veta! 👍🥳

Vårt luskande tar ständigt nya giant leaps framåt! Bra jobbat! 👊🥳👏
  • Freddie K

Idag är jak en snell hest. Aeta massa kress! . Jag kan ju inte vara annat när man har så underbara vänner som ni. Hugs and kisses. .

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (Allmighty Torsten)

I'm da allmighty banghole! .

• Freddie K

Jag är en liten tekanna rund och trind. Här är mitt handtag, här är min kind. 

• Freddie K
    Håll käften!

Ibland vill jag bara säga till henne att hålla käften! Hon är en riktig pms-kärring! Jag har god lust att be henne dra åt skogen, men det gör jag inte för jag är en snäll person! Ibland dock blir det för mycket! Jag brukar sitta i ett annat rum på jobbet, men när jag ska arbeta med min coach så måste jag sitta i samma rum som henne och jag stör mig så j*vla mycket på henne!

• Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-09 05:59:45 följande:

Idag är jak en snell hest. Aeta massa kress! . Jag kan ju inte vara annat när man har så underbara vänner som ni. Hugs and kisses. .

*klappar hesten och bjussar på en 🥕*
    Vrid mobilen 90° så fungerar "tumme upp", "tumme ner", citera mm
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-09 15:44:52 följande:
    *klappar hesten och bjussar på en 🥕*
    Åh, tack! . *Mumsar i mig*
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-09 02:13:56 följande:
    Japp! Men han kom undan ännu en gång. Det är en listig liten rackare. Allsmäktig till på köpet! 🤔🐀
    Är man en Allsmäktig damm🐀 och har klarat att inte slukas av snabeldraken på flera år så är man nog inte så lättlurad. Det blir värre för Allmighty Torsten om Freddie får för sig att skaffa en snabeldrakerobot! 😝😝
    Vrid mobilen 90° så fungerar "tumme upp", "tumme ner", citera mm
Svar på tråden Här är vi alla vänner.