• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-10-31 05:04:04 följande:

Ni alla är viktiga! {#emotions_dlg.flower}. Det är som att lägga ett pussel och är en av er inte här så går inte pusslet ihop! Ni är en del av mitt livspussel. Hjärta

Ja vilken tur att du startade den här tråden! :)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-10-31 08:52:08 följande:
    Ja vilken tur att du startade den här tråden! :)
    Ja, det var det verkligen! {#emotions_dlg.flower}
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Nu börjar det "höga" gå över. urk, alltså!

• Antigone
    Freddie K skrev 2022-10-31 09:53:27 följande:

Nu börjar det "höga" gå över. urk, alltså!

Oh no! 😱 Men så är det nog ofta tyvärr, för man gör av med energi som man egentligen inte har, och sedan känner man sig lite tom efteråt. Så brukar det bli för mig när jag har druckit kaffe och effekten börjar avta. Då blir jag låg istället. Hoppas du inte störtar för långt ner bara! 🤗
  • Antigone

🎃Happy Halloween!🎃 Hoppas ni får en precis lagom skrämmande dag och att Torsten rusar runt här i tråden med ett lakan över sig och leker spöke 👻🐀

• Freddie K
    Antigone skrev 2022-10-31 10:03:14 följande:
    Oh no! 😱 Men så är det nog ofta tyvärr, för man gör av med energi som man egentligen inte har, och sedan känner man sig lite tom efteråt. Så brukar det bli för mig när jag har druckit kaffe och effekten börjar avta. Då blir jag låg istället. Hoppas du inte störtar för långt ner bara! 🤗
    Tack! Jo, så blir det ju ofta. Down the rabbit hole I go, suck. Nej då, men det är ingen fara med  mig. .
  • Freddie K

Jag fick nyss en liten skrapa av min coach att jag jobbar hemifrån idag. Han sa att det ses som frånvaro sen pandemin tog slut. Då får det väl vara så. Jag kände bara att jag hade så mycket att skriva in på datorn.

• Mortiscia80
    Antigone skrev 2022-10-31 10:05:21 följande:

🎃Happy Halloween!🎃 Hoppas ni får en precis lagom skrämmande dag och att Torsten rusar runt här i tråden med ett lakan över sig och leker spöke 👻🐀

Haha jag kan se det framför mig :D Happy Halloween! 🎃🦇👻
  • Freddie K

Jag gör som Ingenpsykolog och kör lite LSD! .

Svar på tråden Här är vi alla vänner.