• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-10-31 15:35:25 följande:
    Det är som jag och Morty. Vi har känt varandra i två år nu drygt och vi kan prata om det mesta. Hon är som en storasyster för mig! .
    Ja herregud det har du rätt i, tänk att det har gått så lång tid redan Förvånad Jag kom in i tråden efter ungefär 500 inlägg och har ju stannat kvar sedan dess :) Men jag saknar några av våra tidigare bekanta som brukade hänga i tråden också.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-10-31 16:42:40 följande:
    Ja herregud det har du rätt i, tänk att det har gått så lång tid redan Förvånad Jag kom in i tråden efter ungefär 500 inlägg och har ju stannat kvar sedan dess :) Men jag saknar några av våra tidigare bekanta som brukade hänga i tråden också.
    Ja, tiden har gått fort och några har tyvärr fallit bort.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-31 15:33:23 följande:

Nu börjar jag landa. Puh.

*imiterar en flygvärdinna* "Tack för att du valde att flyga med Allmighty Torstens Airlines. Vi anländer snart till en destination. Tyvärr jobbar jag alldeles för mycket och flyger hit och dit över hela jorden, deltar alltför ofta i AW i hotellbaren, och är så utbränd att jag har glömt var vi är. Hoppas att ni har koll på vart ni skulle och har hamnat på rätt plan. Om ni, mot all förmodan, hamnat på fel destination ber jag er vänligen att kontakta informationsdisken i ankomsthallen efter att ni passerat tullen. Här där vi är står regnet som spön i backen, men jag hoppas att ni får en uuuuunderbar vistelse!"
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-31 17:03:09 följande:
    *imiterar en flygvärdinna* "Tack för att du valde att flyga med Allmighty Torstens Airlines. Vi anländer snart till en destination. Tyvärr jobbar jag alldeles för mycket och flyger hit och dit över hela jorden, deltar alltför ofta i AW i hotellbaren, och är så utbränd att jag har glömt var vi är. Hoppas att ni har koll på vart ni skulle och har hamnat på rätt plan. Om ni, mot all förmodan, hamnat på fel destination ber jag er vänligen att kontakta informationsdisken i ankomsthallen efter att ni passerat tullen. Här där vi är står regnet som spön i backen, men jag hoppas att ni får en uuuuunderbar vistelse!"
    Haha! .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-31 15:24:35 följande:
    Jo, vi är ganska täta här och det är kul. Finns alltid någon att tjöta med. .
    Ja, oftast är någon vaken. Annars kan man passa på att läsa ikapp och svara på tidigare inlägg,  eller fylla på med nya inlägg för folk att reagera på när de har tid och lust. Eller hänga i tråden för nattugglor 👍
  • Mortiscia80
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-31 17:03:09 följande:
    Hahaha!! 😂😂😂
  • Antigone
    Mortiscia80 skrev 2022-10-31 08:52:08 följande:
    Ja vilken tur att du startade den här tråden! :)
    Aha! Det var Freddie K som startade tråden alltså? Nu gick det upp ett ljus 💡 Bra gjort! Nu blir det Halloweenfest i miniformat à la måndagskväll 🎃💀👹🤡👽
  • Mortiscia80
    Antigone skrev 2022-10-31 18:44:20 följande:
    Aha! Det var Freddie K som startade tråden alltså? Nu gick det upp ett ljus 💡 Bra gjort! Nu blir det Halloweenfest i miniformat à la måndagskväll 🎃💀👹🤡👽
    Ja :) Han har bytt konto sedan dess bara.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.