Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Trevlig helg på er allihop! Eftersom ingen kom till skada, så kan jag posta den här låten med gott samvete 🔥🔥🔥
">
Trevlig helg på er allihop! Eftersom ingen kom till skada, så kan jag posta den här låten med gott samvete 🔥🔥🔥
">
Nu har jag blivit hemlös 😮 Lägenheten under min började brinna och det vällde in rök i min lägenhet via köket, trots att det inte ska kunna göra det, så den blev helt rökfylld. När jag tog mig ut var trappuppgången också helt rökfylld. Brandmännen är där och släcker nu. De kastade ut helt brandskadade möbler genom fönstret från lägenheten under och sög ut rök från min lägenhet. Jag fick med mig min mobil och kläderna jag lyckades slänga på mig i farten. Hoppas inte min lägenhet är alltför rökskadad så jag kan bo där snart igen! 😱 Ingen omkom tack och lov i branden 🙏
Jag har kommit på ett nytt uttryck. Det betyder väl egentligen ingenting, men: "A book for a hook and an eye for a pie." Kom ihåg att det var här ni hörde det först! Jag lovar, om tio år kommer alla att använda det här uttrycket! 
Låter trevligt med eran förening där.
Men asså 10 spänn för ett år? Wtf? Fy faaaaan va jävla dyrt!!! Vänder ni er enbart till typ ryska oligarker, oljeshejker och den typen av människor???

Den här är bra med!
Den här är fantastisk med!
Jo, nu får det vara slut med kärlekslåtar för ett tag för min del i alla fall. Jag ska ju vara stark och stoisk!
Ja, för mycket kärlekslåtar mannen! :P
Här är nåt helt annat, Svartesmeden og Lundamyrstrollet med Windir:
">
Man kan också fråga sig hur mycket utrymme en dröm tar. En dröm kan upplevas stor, men tar ingen fysisk plats utan är flera upplevelser. Har universum någon storlek bortom upplevelser? Varför skulle något så invecklat som universum, evolution och kvantmekanik existera när bara ett upplevande medvetande skulle kunna existera istället?