• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Anonym skrev 2022-11-12 00:41:33 följande:
    Humor? Öh ... Nej?
    Det är mitt svar på din fråga ...?
    Ok, jag kanske var lite otydlig. My bad. Vad har du för belägg för att anmäla tråden?
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • flygrl
    Freddie K skrev 2022-11-12 04:49:11 följande:
    Ok, jag kanske var lite otydlig. My bad. Vad har du för belägg för att anmäla tråden?

Hen har inga belägg annat än på bilen för hen är bara ute efter att trolla dig och oss andra i tråden. En lustigkurre m a o. Drömmer

Nu morgonbestyr och sen off to work!
    Peace out! Solig

• Freddie K
    flygrl skrev 2022-11-12 06:24:16 följande:

Hen har inga belägg annat än på bilen för hen är bara ute efter att trolla dig och oss andra i tråden. En lustigkurre m a o. Drömmer

Nu morgonbestyr och sen off to work!
    Peace out! Solig

Jo, så är det nog.

Ha en bra dag! {#emotions_dlg.flower}
  • Freddie K

Hello! I wish I was a little bit taller. I wish I was a baller. I wish I had a girl who looked good, I will call her! *Ylar*.

• Antigone
    flygrl skrev 2022-11-11 22:52:24 följande:
    Antigone skrev 2022-11-11 18:12:45 följande:
    Ja, det var det faktiskt! Jag blev helt skakig och eftersom det kom in rök i min lägenhet via köket (vilket det inte skulle kunna göra enligt brandmännen) så trodde jag först att det var jag som orsakat branden. Spisen och ugnen var ju liksom av, men jag blev helt darrig om händerna och försökte lista ut hur det kunde ryka ändå. När brandmännen gick in i min lägenhet så såg de att det var helt disigt i luften och valde att suga ut röken med någon fläkt de hade med sig. Puh! Nu stinker det fortfarande rök i min lägenhet, men det är faktiskt inte värre än att jag kan vara här även om jag behöver vädra hela tiden. Tack så mycket för omtanken! Du får också vara rädd om dig 🤗😍❤️

Usch va otäckt men skönt att iaf ingen kom till skada (även om det förstås kan bli psykiska skador av sånt trauma). Har du fått grönt ljus av brandkåren att bo i lägenheten? Jag tänker så du inte drar i dig massa skadliga partiklar och så?

Annars är det ju skönt att du kunnat återvända till din bostad! Hoppas allt ordnar sig till det bästa & ta hand om dig!

Verkligen! Ja, det var väldigt skönt och hade känts fruktansvärt om någon kommit till skada eller omkommit. Brandkåren sade ingenting om det, utan blåste ur lägenheten och gav tillbaka nycklarna till mig, så jag antog att det var okej att bo i den. Men efter att jag läst vad du skrev igår, så smet jag faktiskt hem till min kompis och sov där. Nu har lägenheten hunnit vädras ur ännu mer, så nu ska det nog inte vara någon fara. Hoppas jag i alla fall! Tack så mycket för omtanken 🙏❤️
    Man kan inte somna död och vakna upp levande!
  • Mortiscia80
    Antigone skrev 2022-11-12 17:00:52 följande:
    Verkligen! Ja, det var väldigt skönt och hade känts fruktansvärt om någon kommit till skada eller omkommit. Brandkåren sade ingenting om det, utan blåste ur lägenheten och gav tillbaka nycklarna till mig, så jag antog att det var okej att bo i den. Men efter att jag läst vad du skrev igår, så smet jag faktiskt hem till min kompis och sov där. Nu har lägenheten hunnit vädras ur ännu mer, så nu ska det nog inte vara någon fara. Hoppas jag i alla fall! Tack så mycket för omtanken 🙏❤️
    Smart val, det är lika bra att det får vädras ut ordentligt så du slipper både skadliga partiklar och äcklig röklukt.
  • EmilijaPetrosiunaite
    Antigone skrev 2022-11-12 17:00:52 följande:
    Illa, kommer lägenheten att klara sig utan brandskadesanering? Hoppas att det går bra och att ägodelar eller så inte blev skadade heller.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.