• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Antigone
    Mortiscia80 skrev 2022-11-12 17:21:06 följande:
    Smart val, det är lika bra att det får vädras ut ordentligt så du slipper både skadliga partiklar och äcklig röklukt.
    Precis! Jag tänkte att det var bäst att vara på den säkra sidan, men i natt ska jag nog försöka sova hemma 😊
    Man kan inte somna död och vakna upp levande!
  • Antigone
    EmilijaPetrosiunaite skrev 2022-11-12 17:50:28 följande:
    Illa, kommer lägenheten att klara sig utan brandskadesanering? Hoppas att det går bra och att ägodelar eller så inte blev skadade heller.
    Tror det kommer gå bra faktiskt, tack vare att brandmännen blåste ur lägenheten. Annars hade det nog varit kört. Kommer aldrig glömma känslan när jag trodde att min spis hade börjat brinna trots att den var av och kall. Händerna bara darrade och jag försökte förstå hur det kunde vara möjligt. Med tanke på all röken så var det ju tvunget att brinna någonstans 😅🔥
  • Antigone

Den här tråden är verkligen en underbar plats att vända sig till, både i glädje, sorg och totalt panik! Tack allihop 🌷🌞❤️🤗

• Antigone
    Antigone skrev 2022-11-12 21:19:34 följande:

Den här tråden är verkligen en underbar plats att vända sig till, både i glädje, sorg och totalt panik! Tack allihop 🌷🌞❤️🤗

Total panik ska det stå!
  • Anonym (Nytt alias?)

Jag hinner absolut inte läsa allting här men ni får några blommor ändå, och en levande fisk. 

• Mortiscia80
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2022-11-12 22:34:30 följande:

Jag hinner absolut inte läsa allting här men ni får några blommor ändå, och en levande fisk. 

Ååh så mysigt det blev nu! =)
  • Antigone
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2022-11-12 22:34:30 följande:

Förstår precis! Den här tråden växer med en rasande hastighet och man skulle nästan kunna tro att vi har anlitat spökskrivare ibland 😅 Men tack för blommorna och fisken!

*Tar varsamt emot fisken och släpper ner den i ett gigantiskt akvarium. Blommorna hamnar i en vas på bordet.*

Sådär ja! Nu har vi inte bara vår maskot Torsten, utan ett husdjur också. Men vad ska den heta? Douglas Adams kanske? 🐟🌸

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Aj%C3%B6ss_och_tack_f%C3%B6r_fisken

• Antigone
    Ingenpsykolog skrev 2022-11-12 22:25:26 följande:

Ska läsa ikapp senare. Ville bara kika in och gr er lite lördagsdiscokänsla 

Härligt! 🤩 Nu festar vi loss tills moderatorerna kommer och slänger ut oss! 🥳
Svar på tråden Här är vi alla vänner.