Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Den här tråden är verkligen en underbar plats att vända sig till, både i glädje, sorg och totalt panik! Tack allihop 🌷🌞❤️🤗
Den här tråden är verkligen en underbar plats att vända sig till, både i glädje, sorg och totalt panik! Tack allihop 🌷🌞❤️🤗
Ska läsa ikapp senare. Ville bara kika in och gr er lite lördagsdiscokänsla
Jag hinner absolut inte läsa allting här men ni får några blommor ändå, och en levande fisk.
Det blir mer och mer ombonat här inne! 😍
Jag hinner absolut inte läsa allting här men ni får några blommor ändå, och en levande fisk.
Förstår precis! Den här tråden växer med en rasande hastighet och man skulle nästan kunna tro att vi har anlitat spökskrivare ibland 😅 Men tack för blommorna och fisken!
*Tar varsamt emot fisken och släpper ner den i ett gigantiskt akvarium. Blommorna hamnar i en vas på bordet.*
Sådär ja! Nu har vi inte bara vår maskot Torsten, utan ett husdjur också. Men vad ska den heta? Douglas Adams kanske? 🐟🌸
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Aj%C3%B6ss_och_tack_f%C3%B6r_fisken
Ska läsa ikapp senare. Ville bara kika in och gr er lite lördagsdiscokänsla