Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Packar väskan och reser bort, men om jag känner mig själv rätt så är jag säkert snart tillbaka här i tråden! Så, nu ska jag sluta spamma 😉 Hej då på er så länge! 🙋🏻?♀️❤️🤗
">
*Glider in*.
When the night has come. When the night has come and the land is dark nd the moon is the only light we'll see. *Ylar*.
Be gone, satan!
*vaknar till ett rum utan Satan och beundrar det vackra akvariet. Fisken har redan växt lite*
Återhållsam är ledordet i mitt liv. Jag skickade precis ett sms till the special someone. Jag hade inte tänkt att göra det men jag kunde inte hålla mig! 
Återhållsam är ledordet i mitt liv. Jag skickade precis ett sms till the special someone. Jag hade inte tänkt att göra det men jag kunde inte hålla mig! 
*vaknar till ett rum utan Satan och beundrar det vackra akvariet. Fisken har redan växt lite*