Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Jag fattar inte varför det ska vara tomma sidor med i boken. Så kallade smutssidor. De gör ju ingen nytta?Foten i munnen

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

*Dricker kaffe till:* Ronny&Ragge-Bjud upp.

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-10 07:45:52 följande:
    Inte jag heller... Det är en sak om man har en tryckt bok, då kan det vara för att trycket ska bli rätt om man säger, så texten hamnar "rätt", men i digitala upplagor ser jag inget som helst behov.

God morgon förresten. Tar en kaffe och funderar på saker jag ev vill virka ;)
    God morgon. Jo, det har du väl rätt i. Antar att det är för att det ska bli jämna sidor med.
    Mortiscia80 skrev 2021-11-10 07:46:59 följande:

Såg just att jag gjorde inlägg #11111 på sidan 1111 av den här tråden :D Lite coolt. Siffror är intressanta.

Ja, det såg jag med. Grattis! Jag skickar en tårta i posten! .

BtW: Idag mår jag som en kung! Som vi har kämpat med den jäkla boken! Jag ska publicera mer sen. .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-10 07:54:10 följande:
    Haha det blir gott! :D

Ja men så himla skönt då, grattis igen! :D Riktigt roligt!
    Jag kan ju inte garantera att den är hel när den kommer fram, men.... :-P.

Tack. Du ska få info om den sen så snart det sista är gjort. Kan i och för sig skicka ett pm nu. .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-10 11:44:15 följande:
    Sjysst :) Sonen är sjuk sedan i helgen, det har varit tuffa dagar... Verkade piggare men sen tog det om sig, så han är hemma idag och minst imorgon. Men idag kanske han kan gå ut iaf.
    Oj då. Det låter inte bra. Hoppas han blir bra snart!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-10 12:04:32 följande:
    Ja det är nåt som går på skolan så vi får se hur han mår lite över dagen. Hittills bra!
    Jo, men sånt är ju alltid jobbigt.
  • Freddie K

Min telefon har uppdaterat sig. Det är som att ha en ny telefon. *Skratt*.

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-10 14:56:31 följande:
    Oj då, så bra! :D Min telefon uppdaterade sig för nåt år sen och sen dess vägrar kameran att fokusera så jag kan inte ta några bilder alls =/ Jag ska köpa en ny men det tar emot. Jag köpte ju den här för bara några år sedan.
    Ok, vad konstigt. :s. Min uppdaterar sig med jämna mellanrum. Lite jobbigt är det tycker jag. Det gjorde aldrig min Nokia i alla fall.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.