Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Mortiscia80 skrev 2021-11-10 17:29:01 följande:
    Luuugn det är klart om en halvtimme ungefär! :D
    Ugnsbakad lax, kokt potatis och kall skagensås till det.
    Freddie K skrev 2021-11-10 14:58:24 följande:
    Ok, vad konstigt. :s. Min uppdaterar sig med jämna mellanrum. Lite jobbigt är det tycker jag. Det gjorde aldrig min Nokia i alla fall.
    Ja jättekonstigt, trodde att det skulle gå till sig, och det har ändå blivit bättre men fortfarande oanvändbar kamera, men det blir inte riktigt bra, så jag måste nog köpa ny.
    Mm, så gott. Själv håller jag på och steker lite potatis och så. Mumsigt det med. .

Det låter konstigt att det är så med mobilen. Hoppas det löser sig snart. .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-10 18:21:11 följande:
    Helt klart! :)

Ja jag tror inte det löser sig på egen hand, tyvärr. Det har jag väntat på i ca två år. Så jag får nog lösa det själv genom att köpa en ny. Då kan man ha den här som extra ifall det behövs.
    Jo, det är väl sant. Det känns bara som att de gamla grejerna håller längre än de nya.
  • Freddie K

Jag går och lägger mig. Stor dag imorgon. Natti natti. .

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-10 18:27:30 följande:
    Ja det kan jag verkligen hålla med om. Vi har t ex fått ärva svärmors elvisp. Den har 40+ år på nacken och funkar hur bra som helst. Idag byggs saker för att gå sönder, inte för att hålla och inte ens för att lagas.
    Ja, precis så är det. Men saker byggs medvetet så att de ska gå sönder bara för att vi ska köpa nytt. Förr i tiden var det kvalité på grejerna.
  • Freddie K

Jag är inte bra på att mingla, kom jag på. :s.

• Freddie K

Vad är det för mening med att ha touch-id om telefonen inte känner igen mitt fingeravtryck?Foten i munnen

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-11 11:51:38 följande:
    Ja! Förr var man tvungen att ha kvalitet för att få behålla kunder, men idag har man kommit på att folk verkligen vill ha det som säljs och då tjänar man mer på att de köper en ny vara med jämna mellanrum.
    Jo, precis så är det!

Nyss hemkommen från jobbet.

Hur har du haft det idag? .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-11 17:16:29 följande:
    Välkommen hem! Rätt ok dag för mig :) Tog ut sonen i lekparken en sväng, han är frisk nu så han kan gå till fsk imorgon, men maken är sjuk istället. Gjorde lite disk och städning idag, klippte sonens hår, lite smått och gott.
    Tack! .

Ok, skönt att han är frisk i alla fall, men synd att maken är sjuk. 

Då har du gjort lite idag då? .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.