• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Ingenpsykolog

Det låter jobbigt.  Har inte läst bakåt i tråden, så har ingen koll på vad ni har haft för er. Vad har stackars Torsten råkat ut för? *kramar om en sprattlande Torsten*

• Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2023-01-28 16:18:25 följande:

Det låter jobbigt.  Har inte läst bakåt i tråden, så har ingen koll på vad ni har haft för er. Vad har stackars Torsten råkat ut för? *kramar om en sprattlande Torsten*

Jo, han fick ett elchockhalsband i julklapp och när jag testade det så krämade jag på med styrkan. Tänkte att det var ingen idé att mesa, men han började brinna så han hamnade sex dagar på intensiven med andra gradens brännskador. Skäms
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Nu gick jag och la mig. . later ppl! .

• Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2023-01-28 16:43:23 följande:
    Jo, han fick ett elchockhalsband i julklapp och när jag testade det så krämade jag på med styrkan. Tänkte att det var ingen idé att mesa, men han började brinna så han hamnade sex dagar på intensiven med andra gradens brännskador. Skäms

Mej oj vad otäckt! Stackars Torsten! 🤕🥴
    Hoppas inte mostern får nys om det...😉
  • Freddie K

Ingen psykolog: Du får recensera Möbelsnickare Jack imorgon. .

• Anonym (Nytt alias?)
    Ingenpsykolog skrev 2023-01-28 16:02:42 följande:

Hur går det för guldfiskar? (Har glömt vad han heter 🤔

Vi kanske borde skaffa några fler husdjur som kan hålla folk sällskap om ingen annan är inne när man kommer förbi? 

Douglas visade sig vara en haj och vi ringde sjöräddningen. Sedan funderade vi över om Torsten orkade med mer sällskap, det var en känslig tid för honom.

Jag var nere och skulle också isolera mig men sedan skrev Freddie en Håkan Hellström-ish text om kärlek på spårvagnen. Därför misslyckades pausen. 
  • Eurydike
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-01-28 17:11:43 följande:
    Douglas visade sig vara en haj och vi ringde sjöräddningen. Sedan funderade vi över om Torsten orkade med mer sällskap, det var en känslig tid för honom.

Jag var nere och skulle också isolera mig men sedan skrev Freddie en Håkan Hellström-ish text om kärlek på spårvagnen. Därför misslyckades pausen. 
    Det var nog bäst att Douglas fick lämna oss, trots allt 🦈 Torsten är en känslig individ, som behöver mycket uppmärksamhet av oss alla 🐀 Vi är glada att du stannade, även om alla kan behöva en paus ibland 😊
  • Anonym (Nytt alias?)
    Eurydike skrev 2023-01-28 17:19:35 följande:
    Det var nog bäst att Douglas fick lämna oss, trots allt 🦈 Torsten är en känslig individ, som behöver mycket uppmärksamhet av oss alla 🐀 Vi är glada att du stannade, även om alla kan behöva en paus ibland 😊
    💚💜
Svar på tråden Här är vi alla vänner.