• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-01-26 07:30:11 följande:
    God morgon. Trevligt att se dig här vid den här tiden. . Kommer du ofta hit? Foten i munnen
    God morgon! Trevligt att råkas och språkas! Ja, det är en ovanlig tid för oss att sammanstråla här i tråden, men trots att jag alltid blir glad över att springa på dig, så hoppas jag att det inte sker alltför ofta 😅 Inte vid den här tiden, för den är mitt i natten för mig 😴 Mina ögon fungerar knappt, för de är inkalibrerade på drömmarnas värld just nu, inte verkligheten 🌈 Men jag antar att de kommer fortsätta tills de är färdiga, så det här blir nog ett återkommande tema. Rummet under mitt var ju helt utbränt, så de har nog lite att göra? 🔥
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-01-26 07:31:25 följande:

Här är det en hundj*vel som har skällt i te timmar! Skrikandes

Åh nej! Hoppas att den slutar snart och att det inte är något allvarligt fel på hunden 🐶
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-01-26 07:38:43 följande:
    God morgon! Trevligt att råkas och språkas! Ja, det är en ovanlig tid för oss att sammanstråla här i tråden, men trots att jag alltid blir glad över att springa på dig, så hoppas jag att det inte sker alltför ofta 😅 Inte vid den här tiden, för den är mitt i natten för mig 😴 Mina ögon fungerar knappt, för de är inkalibrerade på drömmarnas värld just nu, inte verkligheten 🌈 Men jag antar att de kommer fortsätta tills de är färdiga, så det här blir nog ett återkommande tema. Rummet under mitt var ju helt utbränt, så de har nog lite att göra? 🔥
    Hehe, nej, det förstår jag. Kyss. Det är lite tidigt för dig. Jag blev bara så förvånad om än glad att se dig vid den här tiden. .
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-01-26 07:40:29 följande:
    Åh nej! Hoppas att den slutar snart och att det inte är något allvarligt fel på hunden 🐶
    Jo, det får vi hoppas! 
  • Eurydike

Nu ska jag försöka begrava mig själv i kuddar, för att stänga ute oljudet, och se om jag kan somna om? 😴🥱✨

• Freddie K
    Eurydike skrev 2023-01-26 07:42:13 följande:

Nu ska jag försöka begrava mig själv i kuddar, för att stänga ute oljudet, och se om jag kan somna om? 😴🥱✨

Natti natti. Sussa godis! . Hörs väl sen igen är jag har kommit hem från jobbet. ,
  • Freddie K

Och hunden fortsätter att skälla, suck!

• Eurydike
    Freddie K skrev 2023-01-26 07:43:23 följande:
    Natti natti. Sussa godis! . Hörs väl sen igen är jag har kommit hem från jobbet. ,
    Tack! Jag sussade verkligen godis, för jag lyckades mot all förmodan somna om till slut. De höll på en timme till och sedan slutade de. Då var klockan nio och sedan sov jag till tio. Det var en viktig timme, i och med att jag somnat sent 😄
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-01-26 08:43:51 följande:

Jag blir hemma idag.

Hoppas du hade en fin dag hemma och att inte hela dagen ackompanjerades av den skällande hunden! Voff voff 🐶
Svar på tråden Här är vi alla vänner.