• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Do you know what gay horses eat? Haaaay! Asg!

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-02-23 06:31:54 följande:

Jag har tänkt på en sak. Tänk om mina noveller blir samlarobjekt. Hur coolt hade det inte varit? "Hur många noveller av honom har du?" "Jag har alla! Du då?" "Jag har tre, men jag ska ladda ner resten också!" Värsta fett, yo! .

Jag och Ingenpsykolog samlar redan på dem! 😜
  • EmilijaPetrosiunaite

Jag kom över en användarhandbok kombinerad med en reservdelskatalog för en hövändare. Ingen aning varför jag skaffade den eller läste den.

• Eurydike
    EmilijaPetrosiunaite skrev 2023-02-26 21:44:24 följande:

Jag kom över en användarhandbok kombinerad med en reservdelskatalog för en hövändare. Ingen aning varför jag skaffade den eller läste den.

Haha 😂 Du är så rolig! Men du kanske maximerar din allmänbildning inför att kunna hjälpa mig när jag sitter i heta stolen och måste ha hjälp med miljonfrågan? Då drar de säkert till med någon superteknisk fråga om hövändare 🤔
  • EmilijaPetrosiunaite
    Eurydike skrev 2023-02-26 21:48:10 följande:
    Haha 😂 Du är så rolig! Men du kanske maximerar din allmänbildning inför att kunna hjälpa mig när jag sitter i heta stolen och måste ha hjälp med miljonfrågan? Då drar de säkert till med någon superteknisk fråga om hövändare 🤔
    Jag hjälper dig gärna någon gång om jag kan och om du skulle behöva hjälp. Ja vem vet, det kanske till och med rör sig om en PZ Super Strela DS 5000! Då gäller det ju att kunna svara rätt, kanske en lurig fråga om torsionsfjädrar eller så.

Jaha, hur går det annars då?
  • Eurydike
    EmilijaPetrosiunaite skrev 2023-02-26 21:55:54 följande:
    Jag hjälper dig gärna någon gång om jag kan och om du skulle behöva hjälp. Ja vem vet, det kanske till och med rör sig om en PZ Super Strela DS 5000! Då gäller det ju att kunna svara rätt, kanske en lurig fråga om torsionsfjädrar eller så.

Jaha, hur går det annars då?
    Härligt! Då vet jag vart jag ska vända mig om en klurig fråga om torsionsfjädrar dyker upp 😂 Annars går det bra! Om bra är att jag tänkte göra en massa duktiga saker, men struntade i dem. Jag tänkte diska, städa och dammsuga, men det blev en långpromenad i solen istället 🌞 Hur går det själv?
  • EmilijaPetrosiunaite
    Eurydike skrev 2023-02-26 22:53:38 följande:
    Härligt! Då vet jag vart jag ska vända mig om en klurig fråga om torsionsfjädrar dyker upp 😂 Annars går det bra! Om bra är att jag tänkte göra en massa duktiga saker, men struntade i dem. Jag tänkte diska, städa och dammsuga, men det blev en långpromenad i solen istället 🌞 Hur går det själv?
    Ibland är det bättre att göra så. Det är också viktigt att komma ut i solen efter den mörka årstiden. Det går ganska bra, jag har sålt av växter, hjälpt en att rikta ett cykelhjul och varit ute ganska mycket, även på lunchrasterna emellanåt.
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-02-26 21:34:56 följande:
    Jag och Ingenpsykolog samlar redan på dem! 😜
    Det är jag så glad för! .
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.