• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Anonym (extrema_gaser)

Lider av extrema gaser i magen 

• Eurydike
    Anonym (extrema_gaser) skrev 2023-03-05 16:04:55 följande:

Lider av extrema gaser i magen 

Jag med! 💨
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-03-05 16:06:41 följande:
    Jag med! 💨
    Mitt lilla pruttroll då. <3.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-03-05 16:11:05 följande:
    Mitt lilla pruttroll då. <3.
    Har inte fixat kylskåpet än vettu, då går det som det går 😅🧌💖
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-03-05 16:23:29 följande:
    Har inte fixat kylskåpet än vettu, då går det som det går 😅🧌💖
    Haha, jo! Hoppas det löser sig snart i alla fall. .
  • Freddie K

Nu ska jag krypa till kojs. Vi ses på onsdag, E.T. Aka Eurydike. {#emotions_dlg.flower}Hjärta

• EmilijaPetrosiunaite
    Eurydike skrev 2023-03-05 11:48:58 följande:

Till er som undrar var jag brukar publicera, så har jag bara medverkat i några antologier på olika förlag. Annars skriver jag noveller till en podd, vilket jag verkligen kan rekommendera, eftersom det är väldigt kul att höra sina noveller inlästa. Jag driver ett yttepyttelitet förlag, som är så litet att det nästan inte finns 😅 Det startade jag efter att ha blivit provocerad av en intervju med någon från ett av de stora förlagen. Personen menade att pojkar inte kan identifiera sig med flickor, därför vill pojkar läsa om pojkar. Jag gillade inte det uttalandet, utan tycker i så fall det är extra viktigt att pojkar får läsa om flickor, så de kan träna på att identifiera sig med det motsatta könet. Därför hittade jag på Veronika Varulv 🐺 På eget förlag har jag publicerat en barnbok om otroliga djur (och odjur) och en novellsamling. Nu börjar jag känna mig redo att skicka in till olika förlag och tänkte börja med mina två barnböcker, Veronika Varulv och Skolgårdens hemlighet. Det känns spännande och nervöst! Så tyvärr finns mina noveller bara i antologier än så länge.

Intressant förklaring, tack för det! Prova och se, det kan det vara värt. Själv har jag inte så mycket att komma med gällande skriverier, men att läsa är fint.
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-03-05 16:31:00 följande:

Nu ska jag krypa till kojs. Vi ses på onsdag, E.T. Aka Eurydike. {#emotions_dlg.flower}Hjärta

Japp! Det gör vi! Då hoppar vi in i rymdskeppet tillsammans och flyger till bokhandeln 🛸🌸❤️
  • Anonym (Trevlig)
    Freddie K skrev 2023-03-05 16:31:00 följande:
    Är du sjuk efter som du kryper ner i sängen så tidigt?
  • Eurydike
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-05 15:20:23 följande:
    Tack. När du är klar med din jättenovell får du gärna länka till antologi. Eller du kanske vill vara anonym kom jag på. Jag får ta tag i detta med nytt alias, så att det går att skriva till mig helt enkelt. 🙂
    Det ska jag göra! 😃 Eller ja, just det. Det kanske blir svårt, eftersom jag då avslöjar både för och efternamn här på forumet. Ja, Nytt alias?, du behöver ett nytt alias 😉 Fast det är lite spännande också att du är anonym, trots att du skrivit så mycket här i tråden. Du har ett mystiskt skimmer runt dig på något vis ✨
Svar på tråden Här är vi alla vänner.