Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Lider av extrema gaser i magen
Lider av extrema gaser i magen
Nu ska jag krypa till kojs. Vi ses på onsdag, E.T. Aka Eurydike. 

Till er som undrar var jag brukar publicera, så har jag bara medverkat i några antologier på olika förlag. Annars skriver jag noveller till en podd, vilket jag verkligen kan rekommendera, eftersom det är väldigt kul att höra sina noveller inlästa. Jag driver ett yttepyttelitet förlag, som är så litet att det nästan inte finns 😅 Det startade jag efter att ha blivit provocerad av en intervju med någon från ett av de stora förlagen. Personen menade att pojkar inte kan identifiera sig med flickor, därför vill pojkar läsa om pojkar. Jag gillade inte det uttalandet, utan tycker i så fall det är extra viktigt att pojkar får läsa om flickor, så de kan träna på att identifiera sig med det motsatta könet. Därför hittade jag på Veronika Varulv 🐺 På eget förlag har jag publicerat en barnbok om otroliga djur (och odjur) och en novellsamling. Nu börjar jag känna mig redo att skicka in till olika förlag och tänkte börja med mina två barnböcker, Veronika Varulv och Skolgårdens hemlighet. Det känns spännande och nervöst! Så tyvärr finns mina noveller bara i antologier än så länge.
Nu ska jag krypa till kojs. Vi ses på onsdag, E.T. Aka Eurydike.