• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-03-05 20:40:31 följande:
    Är du sjuk efter som du kryper ner i sängen så tidigt?
    Freddie och Torsten brukar gå och lägga sig tidigt och gå upp tidigt. De kliver upp när jag går och lägger mig 🐔🦇 Ibland hinner vi säga god morgon eller god natt innan 😴
  • Eurydike
    EmilijaPetrosiunaite skrev 2023-03-05 17:26:30 följande:
    Intressant förklaring, tack för det! Prova och se, det kan det vara värt. Själv har jag inte så mycket att komma med gällande skriverier, men att läsa är fint.
    Tack så mycket! 🤩 Ja, jag får göra det. Ska finslipa lite mer på texterna bara. Blir jag utgiven får vi ha pannkaksfest här i tråden. Pettson bakar tårtan! 🥞 Även om du inte skriver så mycket själv, så är du väldigt bra på att uttrycka dig. Och då är väl svenska inte ens ditt modersmål, om jag har förstått det rätt 🤔
  • EmilijaPetrosiunaite
    Eurydike skrev 2023-03-05 20:49:42 följande:
    Tack så mycket! 🤩 Ja, jag får göra det. Ska finslipa lite mer på texterna bara. Blir jag utgiven får vi ha pannkaksfest här i tråden. Pettson bakar tårtan! 🥞 Även om du inte skriver så mycket själv, så är du väldigt bra på att uttrycka dig. Och då är väl svenska inte ens ditt modersmål, om jag har förstått det rätt 🤔
    Ja vad fint, och så Findus med på ett hörn också, han kan få välja om det ska vara hallon, jordgubbar eller annat på pannkakorna. Tack så mycket för det, det stämmer att det inte är mitt modersmål, men jag gillar svenska och det är definitivt mitt andraspråk nuförtiden.
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-03-05 19:03:05 följande:
    Japp! Det gör vi! Då hoppar vi in i rymdskeppet tillsammans och flyger till bokhandeln 🛸🌸❤️
    Japp, det gör vi! Hjärta
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-03-05 20:40:31 följande:
    Är du sjuk efter som du kryper ner i sängen så tidigt?
    Som Eurydike skrev så lägger vi oss tidigt och går upp tidigt. .
  • Freddie K

Igår sprang det en massa poliser här utanför så jag hade svårt att somna. Blir ju nojig när det är en massa poliser utanför fönstret.

• Anonym (extrema_gaser)

Hej det är jag
    med gaserna,  idag är detbättre

• Freddie K

Nu vet jag varför det var så många poliser här utanför igår kväll. Det brann i lägenheten bredvid. Jag tyckte väl att det luktade bränt. Jag är i alla fall ok och inget hände i min lägenhet. Ingen rök eller så. .

• Freddie K

Jag kommer inte att lägga upp något mer på BoD, för det strular, men jag ska kolla andra sidor så mitt material kommer att dyka upp, men jag vet inte var än!

• Eurydike
    Anonym (extrema_gaser) skrev 2023-03-06 14:51:20 följande:

Hej det är jag
    med gaserna,  idag är detbättre

Tack för lägesrapporten! Skönt att du mår bättre Solig
Svar på tråden Här är vi alla vänner.