• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Anonym (Nytt alias?)
    Polyrytm skrev 2023-03-27 17:06:14 följande:

Jag har gjort fattiga riddare. 

Trött på våfflor? 
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-03-26 21:10:31 följande:
    Haha ok! Irish coffee är ju underbart gott, så jag förstår om du fick ett återfall! 😄

Jag är en kaffemänniska jag också. Jag brukar dricka tre koppar kaffe mellan kl 15-16 då dom bjuder på kaffe på mitt boende! 🙂

Annars så håller jag mig till folköl. Jag har druckit ett sexpack folköl idag! 🙂
    Det var lätt hänt! 😋

Lämpligt med gratis kaffe! Då är det bara att hämta en tratt och en kaffekanna och lägga sig på golvet och börja halsa i sig i en rasande fart 😉

Folköl har jag aldrig druckit faktiskt!
  • Anonym (Nytt alias?)
    Eurydike skrev 2023-03-27 17:12:57 följande:
    Det var lätt hänt! 😋

Lämpligt med gratis kaffe! Då är det bara att hämta en tratt och en kaffekanna och lägga sig på golvet och börja halsa i sig i en rasande fart 😉

Folköl har jag aldrig druckit faktiskt!
    Se till att du har grundat med våfflor innan du genomför det där med tratten! Jag är lite orolig för er bägge, men så länge ni njuter av livet så...! 🍮
  • Eurydike
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-27 17:15:50 följande:
    Se till att du har grundat med våfflor innan du genomför det där med tratten! Jag är lite orolig för er bägge, men så länge ni njuter av livet så...! 🍮
    Tack för omtanken! Förstår faktiskt din oro, men tror jag börjar få läget under kontroll nu. Det gick så bra innan jag fick ett återfall! Jag ska komma ihåg att grunda med våfflor 😉 Ja, jag njuter mycket av livet, men det blir för slitsamt i längden och det är därför jag måste sluta.
  • Eurydike
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-27 17:15:50 följande:
    Tack för omtanken! Förstår faktiskt din oro, men tror jag börjar få läget under kontroll nu. Det gick så bra innan jag fick ett återfall! Jag ska komma ihåg att grunda med våfflor 😉 Ja, jag njuter mycket av livet, men det blir för slitsamt i längden och det är därför jag måste sluta.
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-03-27 16:35:54 följande:
    Hittade du dem? 🥾 Ja, nu är det dags för vår. Måste säga att vårblommorna verkar skita totalt i att snön ligger kvar. Mellan snödrivorna har jag hittat både tussilago och scilla.
    Jag hittade dom bland all alla andra skor. Här har det inte kommit upp några vårblommor ännu och i den här kylan så blommar väl påskliljorna långt efter påsk
    Freddie K skrev 2023-03-27 16:38:07 följande:

Det kom värsta snöfallet som höll på en kvart, typ, sen slutade det tvärt. Vart f*n är vädret på väg?

Bara en kvart, Här har det snöat hela dagen 
  • Freddie K

Fack dis shit! 

Nu gick jag och la mig!

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Nytt alias?)
    Freddie K skrev 2023-03-27 17:29:50 följande:

Fack dis shit! 

Nu gick jag och la mig!

Hoppas du vaknar till doften av en riktigt god kopp kaffe. 
  • Polyrytm
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-27 17:12:06 följande:
    Trött på våfflor? 
    Jag hade ett marsvin som hette Våfflan, en gång i tiden.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.