Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Då blir det Gotcom nästa år! 
Jag har skickat in och ansökt till några olika utbildningar, får se om det kan bli något av det. Nu är det snart dags att ta kväll, ha det så bra.
Då blir det Gotcom nästa år! 

Hej hej på Kanelbullens dag! Hoppas att ni har det bra. Jag läser fortfarande nästan allt, och ni verkar göra små framsteg i livet alla! Jag vet fortfarande inte vad jag ska tro om er här i tråden, om ni finns på riktigt eller inte, men ni får det att fungera och det är väl ändå det viktigaste.
I helgen var jag på en kompisdejt. Det var en fruktansvärd upplevelse. På papperet var hon perfekt, i verkligheten not so much. Bland annat trodde hon att hon visste vad jag borde jobba med och vilken personlighet jag hade. Lite som om någon från Familjeliv klivit ur och promenerade med mig vid vattnet. Någon kaffe blev det ej. Jag lägger det här med nya kompisar och vänner lite på is ett tag. Grattis i förskott Freddie K, jag tänker på dig!
I helgen var jag på en kompisdejt. Det var en fruktansvärd upplevelse. På papperet var hon perfekt, i verkligheten not so much. Bland annat trodde hon att hon visste vad jag borde jobba med och vilken personlighet jag hade. Lite som om någon från Familjeliv klivit ur och promenerade med mig vid vattnet. Någon kaffe blev det ej. Jag lägger det här med nya kompisar och vänner lite på is ett tag. Grattis i förskott Freddie K, jag tänker på dig!