• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-10-08 17:09:26 följande:
    Vad kul! :D Den låter intressant.
    Jo, den blev jag väldigt nöjd med faktiskt. Får du chansen sen så läs den gärna. Glad
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Fast nu ska jag gå och lägga mig. Hörs en annan dag, yo.

• Aniiee
    Freddie K skrev 2023-10-08 06:13:00 följande:
    Tack för de orden. Glad. Jag vill ändå inte avsluta den för tidigt, men jag tror jag har sagt allt nu. Slutet kommer att bli ett antiklimax. Så som jag vill ha det. 
    Det är EXAKT då man ska sluta.
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee

Nu ska jag fixa texterna jag skrev tillsammans med Chatgpt, Bing och Bard för ett halvår sedan eller så. Säg till om ni vill att jag delar med mig av slutresultatet (med en länk, lovar att inte ta upp hela tråden).

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2023-10-08 20:00:36 följande:
    Det är EXAKT då man ska sluta.
    Jo, det är väl det. Glad. Har svårt ibland att slutföra mina texter om de blir långa. 
  • Freddie K

När jag nu sitter här i mitt lilla hörn så känns det som att jag är en myrfjärt i yttre rymden. Känner ni så någon gång eller är det bara jag?

• fultextad användarhandbok
    Freddie K skrev 2023-10-09 15:10:33 följande:

När jag nu sitter här i mitt lilla hörn så känns det som att jag är en myrfjärt i yttre rymden. Känner ni så någon gång eller är det bara jag?

Kan relatera till känslan, men det är ju du som skapar upplevelsen av att vara liten i alltet, eller att alltet är storslaget. Utan någon som skapar upplevelser finns ju inget sådant. Jag tror inte heller att rumtiden finns utan någon som upplever den, fler börjar tvivla på den också. Det är ganska storslaget att du kan skapa en sådan upplevelse, att känna dig liten i alltet.
  • Freddie K
    fultextad användarhandbok skrev 2023-10-09 16:16:38 följande:
    Kan relatera till känslan, men det är ju du som skapar upplevelsen av att vara liten i alltet, eller att alltet är storslaget. Utan någon som skapar upplevelser finns ju inget sådant. Jag tror inte heller att rumtiden finns utan någon som upplever den, fler börjar tvivla på den också. Det är ganska storslaget att du kan skapa en sådan upplevelse, att känna dig liten i alltet.
    Jo, jag brukar känna mig så liten i den här stora världen, trots min lilla bubbla som jag lever i.
  • Freddie K

Nej, jag går och lägger mig. Natti, folket.

• fultextad användarhandbok
    Freddie K skrev 2023-10-09 16:17:52 följande:
    Jo, jag brukar känna mig så liten i den här stora världen, trots min lilla bubbla som jag lever i.
    Det är storslaget att kunna. Också skön känsla att kunna uppgå i något som upplevs som så stort.
    Freddie K skrev 2023-10-09 16:20:58 följande:

Nej, jag går och lägger mig. Natti, folket.

God natt.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.