• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • fultextad användarhandbok
    Eurydike skrev 2023-10-04 15:18:57 följande:
    Det tror jag kommer passa dig bra! Om du inte trivs i längden kan du ju ändra dig då, men det låter som ett spännande äventyr och som att det finns bra jobbmöjligheter efteråt. Jag håller tummarna för att du ska trivas 🤩
    Ja det verkar finnas goda möjligheter till arbete och lönerna är enligt mig också helt bra. Tack för det!
  • Freddie K

Today mi is sad, suck. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Slagen dam
    Freddie K skrev 2023-10-06 09:50:08 följande:

Today mi is sad, suck. 

Vad det än är hoppas jag att det går över snart. Nu ska jag dricka kaffe! Hoppas på en fin helg för dig. 
  • Freddie K
    Slagen dam skrev 2023-10-06 09:57:25 följande:
    Vad det än är hoppas jag att det går över snart. Nu ska jag dricka kaffe! Hoppas på en fin helg för dig. 
    Tack. Glad. Hoppas på en fin helg för dig med. 
  • Freddie K

Jag sitter och skriver på "Mentalsjukhuset". Har precis introducerat Vilde Bill. Jag tänker att de karaktärerna jag skriver om är såna som man själv har upplevt. Mentalsjukhuset är dock ingen biografi utan jag blandar fakta med fiktion. Glad

• Slagen dam
    Freddie K skrev 2023-10-06 10:13:06 följande:

Jag sitter och skriver på "Mentalsjukhuset". Har precis introducerat Vilde Bill. Jag tänker att de karaktärerna jag skriver om är såna som man själv har upplevt. Mentalsjukhuset är dock ingen biografi utan jag blandar fakta med fiktion. Glad

Vilde Bill alltså! Du kan skriva in en kvinna som hanterar en livskris genom att rimma med hög frenesi. Hennes omgivning tycker att hon verkar knallpsykotisk men själv tror hon att hon är en inkarnation av Stig Dagerman som återfötts med uppdraget att rädda både världen och hela litteraturhistorien. Jag tror att du vet vad hon i så fall ska heta. 😉 Nej, nu ska jag lämna dig i fred att skriva vad du själv vill och önskar koncentrera dig på. Allt gott! 
  • Freddie K

Mhm. Bara 70 sidor kvar att skriva. 

• Anonym (Svårare)
    Freddie K skrev 2023-10-06 10:13:06 följande:

Ska det bli lite som "Gökboet" kanske?

• Freddie K
    Anonym (Svårare) skrev 2023-10-06 18:33:20 följande:
    Ska det bli lite som "Gökboet" kanske?
    Ja, lite den känslan får jag faktiskt. Även om Mentalsjukhuset är mer av en reflekterande berättelse. 
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: Shaggy feat Samantha Cole-Luv me luv me.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.