Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Men faran lurar överallt! Gargamel försöker alltid fånga dem 😮 Det är ett citat från Smurfintrot som har bitit sig fast. Tänk att vara så glada och leva under ett sådant hot. Det är beundransvärt!
Fina intron du har hittat! Riktigt nostalgiska allihop, utom Gadget. Jag känner ju igen introt, men det var mina bröder som tittade på det. De kollade även på Doktor Mugg och Bröderna Fluff. Av de där programmen är nog Duck Tales favoriten, sedan Darkwing Duck. Smurfarna, Krambjörnarna och Bumbibjörnarna såg jag på när jag var lite yngre 🐻👀💜💛💙????
Men faran lurar överallt! Gargamel försöker alltid fånga dem 😮 Det är ett citat från Smurfintrot som har bitit sig fast. Tänk att vara så glada och leva under ett sådant hot. Det är beundransvärt!
Liten åktur genom barndomen...glada färger och melodier utlovas! 🥳
Sorry.... passion of a nerd....
Sorry.... passion of a nerd....
Städar och dansar här! 🥳
DJ Rizz-Tore is now playing:
open.spotify.com/track/30UtKe51aU5ityhwHP0zT4&context=spotify%3Aalbum%3A4cRONqZhRKMeFy7jhNj4oa