burleskburkläsk skrev 2025-04-08 21:25:51 följande:
Tack, det betyder fultextad!
Ja precis, till slut drar man i rätt tråd! 😃
Ja exakt...nåt blir det vad det märker jag då typ! 😉
Oj det lät stort, beklagar att detbinte blev så...känns som det hade passat dig enormt bra, kanske vid nåt annat tillfälle?
Låter trevligt...guerillaodlingar, vad är det undrar denna torra Skåning?
Tack, jag har ju tillbringat en hel del tid på havet, i ur och skur. Det har liksom varit en viktig del. Jag vet inte hur det kommer att bli med det i framtiden, två diagnoser kom emellan. Men jag filar på strategiska planer bäst jag kan för att övervinna uppkomna svårigheter. Så kanske...Kanske.
Aniiee använde nog ett riktigt bra ord, anarkistodla. Helt enkelt att odla på mark som inte är din egen, på oanvända ytor som kan tänkas må bra av lite växtlighet. Självfallet utan att ta över någon annans privata trädgård eller förstöra för någon, och givetvis utan att odla giftiga växer. Det går att debattera det etiska i det, och det gör jag gärna vid tillfälle. Jadå, jag har tänkt på det. Men på passliga ställen väcker det snarast munterhet och med lite eftertanke kan man få insekter att uppskatta det med. En trevlig deltidshobby. Nå, i morgon är det lite på schemat, så för den här kvällen önskar jag dig god natt, trevligt att utbyta några rader med dig igen!