Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Fultextad.
När det gäller barock måste du prova att lyssna på Gentle Giant, ett band jag haft många skivor med.
En annan skiva som säkert har roliga instrument du känner igen är Gryphon med skivan Red Queen To Gryphon Three.
Nu blandar dessa artister rock, folkmusik och annat men du kommer kanske hitta nåt instrument eller nåt kul.
DJ Rizz-Tore is now playing:
Steve Kekana - Raising My Family
Jag är deppig för jag har alltid tinnitus som låter jättehögt. :/
Och såå många krav som ställs på mig och stressar mig. Tidsrapportera vad jag lägger min tid på, skriv veckoredovisning, programmera X, Y, Z, håll kontakt med gruppen, hjälp till hemma. Det räcker heller inte att säga hej och vara närvarande man måste leverera också. Hur ska jag göra det när jag har fått störande tinnitus, sover 5 timmar per natt för jag kan inte sova mer än det, har ångest varje dag, ont i magen, förkylningar, etc.
Trots att jag mår sämre och sämre, blir mindre smart för varje dag som går så förväntar sig folk att jag ska utvecklas och bli bättre. Det går inte ihop.
Förlåt för rantet.
Let's kick it in to high gear!
.
Dj Torsten is playing: Kelly Family-Fell in love with an alien.
This is for you, ET! 
Jag är deppig för jag har alltid tinnitus som låter jättehögt. :/
Och såå många krav som ställs på mig och stressar mig. Tidsrapportera vad jag lägger min tid på, skriv veckoredovisning, programmera X, Y, Z, håll kontakt med gruppen, hjälp till hemma. Det räcker heller inte att säga hej och vara närvarande man måste leverera också. Hur ska jag göra det när jag har fått störande tinnitus, sover 5 timmar per natt för jag kan inte sova mer än det, har ångest varje dag, ont i magen, förkylningar, etc.
Trots att jag mår sämre och sämre, blir mindre smart för varje dag som går så förväntar sig folk att jag ska utvecklas och bli bättre. Det går inte ihop.
Förlåt för rantet.
This is for you, ET! 

This is for you, ET!