Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Spin them up!
.
Fultextad.
När det gäller barock måste du prova att lyssna på Gentle Giant, ett band jag haft många skivor med.
En annan skiva som säkert har roliga instrument du känner igen är Gryphon med skivan Red Queen To Gryphon Three.
Nu blandar dessa artister rock, folkmusik och annat men du kommer kanske hitta nåt instrument eller nåt kul.
Släpade mig till en affär idag, och gick då förbi ett par som har ovanan att spela musik för halva grannskapet. Idag Banankontakt av Electric Banana Band. Till och med JAG är för ung för Trazan och Banarne...
Släpade mig till en affär idag, och gick då förbi ett par som har ovanan att spela musik för halva grannskapet. Idag Banankontakt av Electric Banana Band. Till och med JAG är för ung för Trazan och Banarne...
Kikar in en stund. ![]()
Det är inget nytt under solen. Klippningen av filmen går framåt, men det går sakta, men det är stort intresse på jobbet för den.
Det är inget nytt under solen. Klippningen av filmen går framåt, men det går sakta, men det är stort intresse på jobbet för den.