fultextad användarhandbok skrev 2025-04-11 20:39:31 följande:
Nä, du har helt rätt, naturen är viktig, antingen det är skog och mark, karga klippor eller hedmarkens ljung.
Vilket vackert minne! Något att vara rädd om. Och ballongen räddades med, sådant är viktigt då man är liten. Finurlighet och uppfinningsrikedom kommer man ibland långt med.
Om inte en hobby, så kanske ett engagemang och som du skrev, projekt. Oj, kampsport. Jag vet inte mycket om det, men jag kan tänka mig att det tränar så väl styrka och uthållighet som närvaro och vighet, med ursprung i gamla stridskonster. Att kunna försvara sig själv är också ett sätt att avstyra våld, vilket kanske kan te sig som en kontraintuitiv tanke först.
Musik ja, vad för typ av musik förutom West Coast hip-hop? Om du skulle lära dig ett instrument, vad skulle du vilja lära dig då? Eller kan du redan något? Jag önskar dig lykka till vad gäller kvinnan, och att ni får se er om tillsammans!
Du har en riktigt bred bild av kampsporter rent generellt tycker jag! :)
Från jag var 15 till idag 46 så har jag kanske slagits en handfull gånger, jag har aldrig startat nåt sånt, avslutat har jag gjort dock, normalt sett så går sånt så fort att man får tänka efter vad som faktiskt hände!
Freddie är den som lyssnar mer på West Coast...jag lyssnar mest på East Coast...de skiljer sig rätt så markant...mer förut förvisso men ändå.
Jag lyssnar nog på 50+ musikstilar så svårt att bara slänga med något...vad gillar du själv?
Kan inget men har använt musikprogram av diverse slag, jag har dj'at, har provat en hel del instrument, haft en akustisk gitarr och tre elgitarrer...kan inte spela men lite kul var det ändå!
Om jag skulle få välja så hade jag valt piano/orgel, annars vara råjävlig på elgitarr...Du då? 😃
Åh tack, sött av dig fultextad! 🤗