• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-05-02 08:07:22 följande:
    Det måste ha varit jobbigt? 
    Det var okej en kort period! Först bodde jag i en möblerad lägenhet med säng, sedan i en möblerad utan säng. Eftersom jag inte visste hur länge jag fick bo kvar så kändes det onödigt att köpa en säng. Jag sov på en madrass tills jag köpte en sådan där sängliknande uppblåsbar dubbelsäng. Nu har jag en 180 säng där jag brukar breda ut mig som en sjöstjärna i mitten av sängen ⭐️
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2025-05-02 10:31:52 följande:
    Det var okej en kort period! Först bodde jag i en möblerad lägenhet med säng, sedan i en möblerad utan säng. Eftersom jag inte visste hur länge jag fick bo kvar så kändes det onödigt att köpa en säng. Jag sov på en madrass tills jag köpte en sådan där sängliknande uppblåsbar dubbelsäng. Nu har jag en 180 säng där jag brukar breda ut mig som en sjöstjärna i mitten av sängen ⭐️
    Ok. Ja, det är gött med en stor säng som man kan bre ut sig i. .
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-05-02 10:33:00 följande:
    Ok. Ja, det är gött med en stor säng som man kan bre ut sig i. .
    Det är det verkligen! 😊
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2025-05-02 10:36:50 följande:
    Det är det verkligen! 😊
    Du har ingen hjärtformad vattensäng då? :-P. Jag skulle bli sjösjuk i en sån. Skulle behöva ta simborgarmärket och ha flytväst på mig, haha. 
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2025-05-02 10:38:31 följande:
    Du har ingen hjärtformad vattensäng då? :-P. Jag skulle bli sjösjuk i en sån. Skulle behöva ta simborgarmärket och ha flytväst på mig, haha. 
    Nope! Fast det hade varit rätt häftigt, men jag hade också blivit sjösjuk av att ligga där och skvalpa runt och med min vanliga otur hade jag väl drunknat i den. Om det hade gått hål på den och jag hade trasslat in mig eller så 😅 Men simborgarmärket hade varit bra att ha! Haha 😂
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2025-05-02 10:48:00 följande:
    Nope! Fast det hade varit rätt häftigt, men jag hade också blivit sjösjuk av att ligga där och skvalpa runt och med min vanliga otur hade jag väl drunknat i den. Om det hade gått hål på den och jag hade trasslat in mig eller så 😅 Men simborgarmärket hade varit bra att ha! Haha 😂
    Haha, ja, verkligen! Man måste nog gå i simskola för att sova i en sån säng. :-P.
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: AIK-Trubaduren-Hata Göteborg.

• Freddie K

Jag älskar den här låten! .
  • Freddie K

Sitter och dricker te och när jag gör det tänker jag på min corazon, för jag fick en så söt kopp av henne. .

Svar på tråden Här är vi alla vänner.