• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • fultextad användarhandbok
    burleskburkläsk skrev 2025-05-05 20:09:20 följande:
    Tack! 🤗

Det är blandat, styrka, kondition och kampsport.
    Väldigt sant, blev superlyckat!

Ja just ja...tre siffrigt låter hett, du hitta dig ingen varm herre i bastun? 👍😁

Absolut det tror jag, hur tänker du min vän?
    Är det nån nöt som sagt nåt skit till dig?!
    Vad dunän gör så ändra inte på dig pga nån idiot, det är du för bra för! 💪🤗
    Bra blandning. Hur går det med kvinnan du hade i kikaren? Inte meningen att fråga för privat.

Haha nä, vi var tre, fast ingen herre. Det är lite det som min fråga berör med. 

Tack! Nä, det var länge sedan någon sade, kanske för att min vänkrets är liten och trygg. Jag har haft förhållanden där man är ihop med, men jag är dålig på det, har nog inget att erbjuda vad gäller det. Fysisk kontakt fungerar, men ganska begränsat. Stora grupper människor stressar lätt, högljudda grupper skrämmer lätt. En enda gång har jag varit till en pub, det var jobbigt. Har aldrig varit till någon hemmafest eller dylikt, aldrig dansat med någon heller. Blev mobbad då jag började gymnasiet, blev där kallad lite av varje, som jag försökte bemöta, utan att då förstå att det var menat som rent nedsättande. Har tagit ganska mycket bokstavligt genom åren. Andra har beskrivit mig som artig, omtänksam och artig, mer än en som vänt sig till mig med olika problem. Har lätt för att lära mig formella system, typ predikatlogik och dylikt. Är ej framgångsrik. 

Bara lite enkelspårig, eller skulle det kunna bero på något annat? Ibland har man ju funderat lite.

Tillägg: min ursäkt för beskrivningen ovan, det var inte meningen att verka skrytsam, och jag tar inte de positiva beskrivningarna av mig som någon ultimat sanning heller. Det får så klart var och en avgöra.

• burleskburkläsk
    fultextad användarhandbok skrev 2025-05-05 21:27:43 följande:

Tillägg: min ursäkt för beskrivningen ovan, det var inte meningen att verka skrytsam, och jag tar inte de positiva beskrivningarna av mig som någon ultimat sanning heller. Det får så klart var och en avgöra.

Skall svara dig nu, jag är inte snabb dock!

Jag såg inget skryt och jag tycker personligen att du är fenomenalt trevlig på alla vis...just saying!

Nu till texten... 😃

...och du behöver inte ursäkta dig, du har inte gjort nåt fel, verkligen inte!
  • burleskburkläsk
    fultextad användarhandbok skrev 2025-05-05 20:55:35 följande:
    Bra blandning. Hur går det med kvinnan du hade i kikaren? Inte meningen att fråga för privat.

Haha nä, vi var tre, fast ingen herre. Det är lite det som min fråga berör med. 

Tack! Nä, det var länge sedan någon sade, kanske för att min vänkrets är liten och trygg. Jag har haft förhållanden där man är ihop med, men jag är dålig på det, har nog inget att erbjuda vad gäller det. Fysisk kontakt fungerar, men ganska begränsat. Stora grupper människor stressar lätt, högljudda grupper skrämmer lätt. En enda gång har jag varit till en pub, det var jobbigt. Har aldrig varit till någon hemmafest eller dylikt, aldrig dansat med någon heller. Blev mobbad då jag började gymnasiet, blev där kallad lite av varje, som jag försökte bemöta, utan att då förstå att det var menat som rent nedsättande. Har tagit ganska mycket bokstavligt genom åren. Andra har beskrivit mig som artig, omtänksam och artig, mer än en som vänt sig till mig med olika problem. Har lätt för att lära mig formella system, typ predikatlogik och dylikt. Är ej framgångsrik. 

Bara lite enkelspårig, eller skulle det kunna bero på något annat? Ibland har man ju funderat lite.
    Ja det är bra blandning det...I längden så ger det mycket av allt...

Tror inte du kan komma på för privata frågor till mig Fultextad...menar inte att utmana dig men du har alltid en snäll och bemötande ton.
    Sen kan du fråga mig vad som helst...jag kanske inte sitter på alla svaren men jag ser dig som en nära vän.
    Gällande kvinnan så går det bra...vi skyndar sakta dock.

Tror inte du är dålig på förhållande, möjligen ovan och inte träffat den rätte...

Beklagar att de var orättvisa mot dig, jag tycker du är skithäftig, snäll och go är du med och du skriver ofta nåt intressant (inte många på FL som kan mäta sig med dig där), vill minnas att du hade ett foto med ett ansikte som var indelat i fyra halvor...det är verkligen inget fel på ditt utseende och det menar jag!

Sen får man berätta saker man är bra på...det är inte skryt det minsta.

Jag tror din självbild har fått sig en törn pga elaka puckon.

Jag tycker inte du är enkelspårig, du får gärna förklara vidare...

Jag hoppas du blir helt fri från din ångest, inser att du är en toppentjej och hittar en kille som förtjänar dig! 🤗

Jag har inget emot frågor varesig här eller privat.
    Ja det gäller dig, Freddie och Eurydike då...inte alla på FL 🤣
  • Eurydike
    fultextad användarhandbok skrev 2025-05-05 18:24:22 följande:
    Sent ute, men grattis i efterskott, förhoppningsvis var det en angenäm årsfyllning.
    Tackar så mycket för det! Ja, det var en angenäm dag, även om det blev lite för mycket av det goda. Dessutom är det goda och det onda ibland samma sak, men kul var det 😅🥳🎈
  • Eurydike
    fultextad användarhandbok skrev 2025-05-05 18:25:20 följande:

Hejsan hoppsan och gukväll åt er alla! Hur går det för er, vad har ni hittat på?

Hoppas att din Vappen var jättekiva! 🤩🔥 Förutom att jag har lyckats släpa mig ännu ett år närmare döden 💀 så har jag testat min nya läslampa. Man fäster den i boken så man kan läsa i mörkret precis som när man läser e-böcker 💡
    burleskburkläsk skrev 2025-05-05 22:02:10 följande:
    Ja det är bra blandning det...I längden så ger det mycket av allt...

Tror inte du kan komma på för privata frågor till mig Fultextad...menar inte att utmana dig men du har alltid en snäll och bemötande ton.
    Sen kan du fråga mig vad som helst...jag kanske inte sitter på alla svaren men jag ser dig som en nära vän.
    Gällande kvinnan så går det bra...vi skyndar sakta dock.

Tror inte du är dålig på förhållande, möjligen ovan och inte träffat den rätte...

Beklagar att de var orättvisa mot dig, jag tycker du är skithäftig, snäll och go är du med och du skriver ofta nåt intressant (inte många på FL som kan mäta sig med dig där), vill minnas att du hade ett foto med ett ansikte som var indelat i fyra halvor...det är verkligen inget fel på ditt utseende och det menar jag!

Sen får man berätta saker man är bra på...det är inte skryt det minsta.

Jag tror din självbild har fått sig en törn pga elaka puckon.

Jag tycker inte du är enkelspårig, du får gärna förklara vidare...

Jag hoppas du blir helt fri från din ångest, inser att du är en toppentjej och hittar en kille som förtjänar dig! 🤗

Jag har inget emot frågor varesig här eller privat.
    Ja det gäller dig, Freddie och Eurydike då...inte alla på FL 🤣
    Nä det förstår jag, och inte skulle jag heller utmana, och tack det samma! Skynda långsamt och bygga en stabil grund är nog klokt. 

Tack för alla komplimanger! Det är så man blir berörd, jag tar dem med mig! Och jag sänder dig komplimanger tillbaka. Jag tänkte ändå fråga, ibland funderar man ju. Man ser ju mycket om förhållanden och så där, men det har inte intresserat mig riktigt lika mycket som är brukligt kanske. Dessutom tror jag att jag är tråkig att vara ihop med, åtminstone i längden. Fast det är klart, alla passar man inte med helt enkelt.

Då jag började gymnasiet var det en tydlig hierarki som skulle försvaras och upprätthållas, några andra flickor kallade mig för diverse tillmälen. Jag i min tur försökte svara på tillmälena så gott jag kunde. "Ja, idiot är jag säkert inom vissa områden, men inte alla. Nä, jag är inte inavlad." Och en hel del annat, vilket nog gjorde att de blev argare, tror jag i efterhand. Det utökades till knuffar, slag och andra otrevligheter. Sedan bytte jag gymnasium. Nu i efterhand så inser jag att det var dumma svar jag gav, det var inte menat att tas så bokstavligt.

Jag gillar er med! Ni är trevliga, har fina medmänskliga sidor och tankar jag gärna tar del av, och delar gärna med mig av något litet då jag kan. God natt, så skrivs vi igen!
    Eurydike skrev 2025-05-05 22:50:32 följande:
    Tackar så mycket för det! Ja, det var en angenäm dag, även om det blev lite för mycket av det goda. Dessutom är det goda och det onda ibland samma sak, men kul var det 😅🥳🎈
    Bra, det var som det skulle! Ibland kan man nog unna sig lite, annars kan det lätt bli lite slätstruket. Att ha kul är mycket värt.
    Eurydike skrev 2025-05-05 22:56:31 följande:
    Hoppas att din Vappen var jättekiva! 🤩🔥 Förutom att jag har lyckats släpa mig ännu ett år närmare döden 💀 så har jag testat min nya läslampa. Man fäster den i boken så man kan läsa i mörkret precis som när man läser e-böcker 💡
    Haha, fint! Snart börjar du skriva helt trevligt talspråk och använda alla ord man inte kan vara utan.Solig Tack, jo den var faktiskt jättekiva. Hoppas din också var det. Smart lösning för läsning helt enkelt. Säkert lite gulaktigt ljus, inte för stark. Har du mycket läsning på gång? Nå, för egen del tänker jag strax släcka lampan. Läs lugnt innan du sätter punkt. Och kanske får sova tungt. God natt så länge!
  • burleskburkläsk
    fultextad användarhandbok skrev 2025-05-05 23:03:59 följande:
    Nä det förstår jag, och inte skulle jag heller utmana, och tack det samma! Skynda långsamt och bygga en stabil grund är nog klokt. 

Tack för alla komplimanger! Det är så man blir berörd, jag tar dem med mig! Och jag sänder dig komplimanger tillbaka. Jag tänkte ändå fråga, ibland funderar man ju. Man ser ju mycket om förhållanden och så där, men det har inte intresserat mig riktigt lika mycket som är brukligt kanske. Dessutom tror jag att jag är tråkig att vara ihop med, åtminstone i längden. Fast det är klart, alla passar man inte med helt enkelt.

Då jag började gymnasiet var det en tydlig hierarki som skulle försvaras och upprätthållas, några andra flickor kallade mig för diverse tillmälen. Jag i min tur försökte svara på tillmälena så gott jag kunde. "Ja, idiot är jag säkert inom vissa områden, men inte alla. Nä, jag är inte inavlad." Och en hel del annat, vilket nog gjorde att de blev argare, tror jag i efterhand. Det utökades till knuffar, slag och andra otrevligheter. Sedan bytte jag gymnasium. Nu i efterhand så inser jag att det var dumma svar jag gav, det var inte menat att tas så bokstavligt.

Jag gillar er med! Ni är trevliga, har fina medmänskliga sidor och tankar jag gärna tar del av, och delar gärna med mig av något litet då jag kan. God natt, så skrivs vi igen!
    Tack min vän! 🤗

Exakt, det är viktigt...man får se det som nån slags investerad tid.

Självklart, de är du värda...tack så mycket!

Jag tror du har fel där...du är smart, rolig, spännande och du har ett stort hjärta...tänk om du hade lika stort självförtroende som du har hjärta!
    Nej sant...man passar inte med alla...det håller jag helt med om.

Usch, din skolgång var vidrig, det gör mig ont att de var såna mot dig, se det som deras förlust...där var nån kille där som hade tyckt om dig, där är jag helt övertygad av.
    Om de bara gett dig en ärlig chans!

Du var ironisk och försvarande i dina svar, tyckte du svarade helt rätt...dock kan det skapat spänning som gjort att det blev mer och värre

Tack det var fint sagt!
    Det är kul när du hälsar på!

Godnatt, vi skrivs...det gör vi!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.