Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Tillägg: min ursäkt för beskrivningen ovan, det var inte meningen att verka skrytsam, och jag tar inte de positiva beskrivningarna av mig som någon ultimat sanning heller. Det får så klart var och en avgöra.
Tillägg: min ursäkt för beskrivningen ovan, det var inte meningen att verka skrytsam, och jag tar inte de positiva beskrivningarna av mig som någon ultimat sanning heller. Det får så klart var och en avgöra.
Hejsan hoppsan och gukväll åt er alla! Hur går det för er, vad har ni hittat på?
Tack, jo den var faktiskt jättekiva. Hoppas din också var det. Smart lösning för läsning helt enkelt. Säkert lite gulaktigt ljus, inte för stark. Har du mycket läsning på gång? Nå, för egen del tänker jag strax släcka lampan. Läs lugnt innan du sätter punkt. Och kanske får sova tungt. God natt så länge!