• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • burleskburkläsk
    Freddie K skrev 2025-05-25 15:00:59 följande:
    Jo, det kan det vara. Det är rätt kul att se såna filmer, men samtidigt väldigt irriterande!
    Jo exakt, blir lite kult också just med att de har denna så kallade fördröjning.

Får mig att tänka på Jones (Michael Winslow) i Polisskolan när han härmar gamla kinesiska Kung Fu rullar! 🤣
    Pass di...jau har kråsor i labbarna! :P
  • Meddelande borttaget
  • Freddie K

Lighter, lighter. Big re-mix 2003. Just gimme the light. *Ylar*. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Snälla Killen

Jag ÄLSKAR fästingar ❤️

Jag tror inte att det finns något bättre här i livet än att gå ut i skogen med hunden ena dagen och sedan vakna upp med en fästing typ inne i prutten den andra dagen när man vaknar upp på morgonen (ena sidan av ja...)

Stor var den jäveln också, så det kliade till lite extra, just på rätt ställe för vilken morgonpigg person som helst.

Tur man har en fru och som är van vid att hantera sin gubbe dubbelvikt med rumpan i vädret... (Nej, missförstå mig rätt nu

Snäll? Definiera snälla...
  • Freddie K
    Snälla Killen skrev 2025-05-29 04:22:24 följande:

Jag ÄLSKAR fästingar ❤️

Jag tror inte att det finns något bättre här i livet än att gå ut i skogen med hunden ena dagen och sedan vakna upp med en fästing typ inne i prutten den andra dagen när man vaknar upp på morgonen (ena sidan av ja...)

Stor var den jäveln också, så det kliade till lite extra, just på rätt ställe för vilken morgonpigg person som helst.

Tur man har en fru och som är van vid att hantera sin gubbe dubbelvikt med rumpan i vädret... (Nej, missförstå mig rätt nu

Jag fattar inte varför det finns fästingar. De gör ju ingen nytta och ger en bara en massa sjukdomar. 
  • Snälla Killen
    Freddie K skrev 2025-05-29 06:21:15 följande:
    Jag fattar inte varför det finns fästingar. De gör ju ingen nytta och ger en bara en massa sjukdomar. 
    Ja exakt! De kan kyssa mig i... Suck
  • Freddie K
    Snälla Killen skrev 2025-05-29 06:54:36 följande:
    Ja exakt! De kan kyssa mig i... Suck
    Jo, jag håller med. Alla andra djur har ju en funktion, men fästingar har inte det.
  • Freddie K

" I have a dream. To have a dream."

• Freddie K

Dj Torsten is playing: Mungo Jerry-In the summertime.

• Snälla Killen
    Freddie K skrev 2025-05-29 06:56:44 följande:
    Jo, jag håller med. Alla andra djur har ju en funktion, men fästingar har inte det.
    Vi lär väl märka om jag börjar vrida nacken ur led, tala i tungor och såna saker inom 6 månader eller inte... 

Men håller med att fästingar inte fyller någon egentlig funktion! Men och andra sidan det gör väl inte vi människor heller 🤔
Svar på tråden Här är vi alla vänner.