Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Där jag kommer ifrån från början är miljöerna ganska långt svenskspråkiga och på de flesta ställen går det att utföra sina ärenden på svenska och tala svenska med många. Vad fint, med lilla katten, och även de andra djuren, du har mycket erfarenhet av dem åtminstone!
Det var en ko som stod på ängen. Det var det som var poängen. 
Där jag kommer ifrån från början är miljöerna ganska långt svenskspråkiga och på de flesta ställen går det att utföra sina ärenden på svenska och tala svenska med många. Vad fint, med lilla katten, och även de andra djuren, du har mycket erfarenhet av dem åtminstone! Korka upp champagnen och släng ut kärringen för nu är det helg! ![]()
Fredag eller är den fridag? Kanske samma.
Korka upp champagnen och släng ut kärringen för nu är det helg! ![]()
Jag har så tråkigt att jag nog ska städa lite. Då har man det bra tråkigt!
Städa är inte så kul men skönt när det är gjort! Jag gick upp jättetidigt för att städa hemma och var klar kl 09 imorse! Väldigt skönt haha. Idag har jag unnat mig själv att köpa nya springskor och jag tror jag ska testa dessa på en promenad nu. Väldigt bra svikt i dem jämfört med mina gamla som känns helt stumma. Hoppas ni har en fin kväll alla!