Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Josse113 skrev 2022-04-05 15:05:48 följande:
    Ingen fara! Du skulle garva ännu mer om du hörde mig i podden. Men jag försöker verkligen. På riktig. Ja ibland får man vara lite blygsam om man inte vill verka skrytig. Vad kul att det går bra med skrivandet och hoppas det fortsätter så! Solig
    Tack! {#emotions_dlg.flower}. Jo, den podden skulle jag gärna höra! . Jag har själv gjort några podavsnitt faktiskt, men jag vet inte hur lyckade de blev. Skäms
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Josse113 skrev 2022-04-05 15:05:48 följande:
    Ingen fara! Du skulle garva ännu mer om du hörde mig i podden. Men jag försöker verkligen. På riktig. Ja ibland får man vara lite blygsam om man inte vill verka skrytig. Vad kul att det går bra med skrivandet och hoppas det fortsätter så! Solig
    Förresten, vi brukar bjuda nya vänner i tråden på en kanelbulle, men jag har inga kvar. Går det bra med en giffel? .
  • Freddie K

Jag har lärt mig två saker om mig själv genom skrivandet. Jag är väldigt narcissistisk och Torsten-centrisk. Skäms

• Freddie K

Jäkla skitväder och inte fick man tag på det man skulle heller!

• Freddie K

*Vaknar upp till:* Bob Marley-No woman no cry(Studio version)

• Freddie K

Ahh, jag försöker igen. Jag har sålt sex böcker! Vilket är helt ok, med tanke på att jag inte har marknadsfört mig. .

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-04-07 18:41:58 följande:

Gratti! :D Jag har försökt i säkert en vecka att skriva nu men får bara felmeddelanden.

Tack! . Oj, vad tråkigt. Hoppas det ordnar upp sig snart med den saken!
  • Freddie K
    Monsieur Venus skrev 2022-04-08 00:45:59 följande:

Vad kul att du har sålt sex (böcker)! Skrattande Helt utan marknadsföring också. Det är ju hur bra som helst! Ja, det är jag igen. Den där skrivintresserade Josse, fast med ett nytt konto Cool

Tack! . Ja, hej igen och välkommen tillbaka! . Jo, jag har ju försökt att marknadsföra mig lite i alla fall, men mest använt mig av den varma marknaden.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.