Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Monsieur Venus skrev 2022-04-08 00:45:59 följande:

Vad kul att du har sålt sex (böcker)! Skrattande Helt utan marknadsföring också. Det är ju hur bra som helst! Ja, det är jag igen. Den där skrivintresserade Josse, fast med ett nytt konto Cool

För att svara på din fråga vad Torsten-centrisk är så är det så att jag har en dammråtta som heter Torsten och alt handlar nästan om honom. Skäms. Jag har skrivit en hel del om honom och till och med gjort en liten film om honom.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Idag är det fredag! Då vet ni vad vi gör! Just, det ja. Vi kastar ut kärringen och korkar upp champagnen! .

• Freddie K
    Monsieur Venus skrev 2022-04-08 10:10:16 följande:

Freddie K: En dammråtta?! Det var minst sagt oväntat och det hade jag aldrig kunnat gissa. Akta så du inte får hjärnsläpp bara och drar fram dammsugaren och börjar städa. Då ryker Torsten och det du skriver förvandlas till skräck istället för komedi. Är det Torsten själv som är berättarrösten eller berättar du om honom utifrån?

Hehe, det händer att jag gör det ibland och då morrar han och springer sen därifrån! 

Det är jag som berättar om Torsten och så får man se lite vad som händer. Den är inget avancerad, men rätt kul ändå, kanske. .
  • Freddie K
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2022-04-08 14:13:50 följande:
    Sniff, sniff!
    Down, boy, down!
  • Freddie K
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2022-04-08 14:21:39 följande:
    I'm a jus a sniffin around the goods.
    Du kan ju inte bara attackera någon så där! Go sit in a corner!
  • Freddie K
    Monsieur Venus skrev 2022-04-08 18:02:30 följande:
    Det är lugnt! Jag brukade ha mina tama möss i håret, så jag är inte rädd för en liten dammråtta Drömmer Ha en trevlig helg!
    Vad bra då. Ha en trevlig helg du med! .
  • Freddie K

Whoop, whoop, Morty! Har det fixat sig nu? .

• Freddie K

Vill ni höra en fräckis? . Jag känner mig som en liten spjuver just nu så jag har lust att dra en fräckis. Skäms

• Freddie K

Ok. Här kommer en fräckis bara för er: Vad är det för skillnad på en blondin och en Ferrari? En Ferrari lånar man inte ut till polarna. Haha! Sorry alla blondiner och eventuella Ferrari-ägare.

• Freddie K

Urk, en ny arbetsvecka väntar, men snart får man lite ledigt i alla fall. .

Svar på tråden Här är vi alla vänner.