Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Deceree1 skrev 2022-12-22 09:14:36 följande:

Ni är så snälla o rara i den här tråden :) Har ni ätit mycke pepparkakor :))  Eller är ni bara så här trevliga :)? Man är inte van vid det här annars :) Här samlas dom snälla, de e kul. O God Jul på er allesamman:)     Idag blir det inköp av Alladin. Som jag har längtat :) I ett år faktiskt :))

Tack! Du är så välkommen till oss! . Här är ci alltid snälla, även om vi ibland kan ha en rå humor, men vi bryr oss om varandra i den här tråden! {#emotions_dlg.flower}
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Freddie K skrev 2022-12-22 09:17:08 följande:
    Tack! Du är så välkommen till oss! . Här är ci alltid snälla, även om vi ibland kan ha en rå humor, men vi bryr oss om varandra i den här tråden! {#emotions_dlg.flower}
    *vi*
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2022-12-22 20:33:48 följande:
    Tack så mycket! Somnade kl 8:30 och vaknade kl 10:00, men i natt kommer jag garanterat sova bättre 😊
    Hoppas du fick sova gott? {#emotions_dlg.flower}
  • Freddie K

"Twas the night before christmas." "And all the jews were at the movies." "Peanut, come on!" "What? I just want to include everybody!" Asg!

• Freddie K

Skulle det vara romantiskt eller creepy om jag gav kassörskan på Ica en blomma? Jag tyckte hon var jättesöt och vi fick lite kontakt, även om vi inte pratade med varandra. Fast jag kanske bara inbillar mig? Skäms

• Freddie K

För att hålla humöret uppe tänkte jag dra ett skämt:

Det var en man som hittade en lampa. Han gned på den och ut kom en ande. Anden sa att mannen fick tre önskningar, men att han skulle komma ihåg att vad han än önskade så fick hans fru dubbelt. "Okej", sa mannen och önskade sig en bil. Han fick en bil och hans fru fick två, sen önskade han sig en miljon kronor. Det fick han och hans fru fick två miljoner. Sen önskade han sig att bli halvt ihjälslagen. *asg*.

• Freddie K
    Eurydike skrev 2022-12-23 18:52:07 följande:
    Det är alltid svårt sånt där! Tror det beror helt på hur hon är som person, om hon tar det på ett bra sätt eller inte, och det blir lite extra komplicerat i och med att hon är i en yrkesroll. Världens sämsta svar, jag vet. Ledsen att jag inte kunde komma med ett bättre råd 🤔😅🌸
    Jag ska inte göra det i alla fall har jag bestämt mig för. Som du säger, det är lite svårt det där. Antingen så tar hon det bra och blir smickrad eller så flyger hon i taket!
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2022-12-23 18:48:09 följande:
    Det fick jag verkligen! Tror inte jag vaknade en enda gång under natten och sov drygt 7 timmar 🙌❄️
    Vad skönt. Du behöver ju din skönhetssömn så .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-12-24 09:21:09 följande:

God jul allihop! :D Både jag och sonen är sjuka, mest jag just nu, så vi kommer att ta det lugnt, titta på Kalle och äta lite god mat :) Han har redan fått en julklapp så han kan roa sig ett tag medan jag tar en kaffe och försöker piggna till. Ingen vit jul men frosten ligger så vackert över gräset utanför mitt fönster :)

Feliz navidad, mi amiga! . Tråkigt att ni är sjuka! . Vad fick han i julklapp?
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-12-24 09:34:36 följande:
    Ja himla synd, jag är åtminstone inte helt däckad så lite trevligt ska vi väl kunna ha :) Han fick särskilda kritor, fyra stycken. De har liksom en grundfärg men hopsmälta med andra färger också, så den som är röd t ex har olika röda och rosa nyanser i sig och sen när  man ritar så blir det då plötsligt en annan färg, väldigt fina :) Han har också fått en helt ny målarbok som vi köpte i torsdags så nu hoppas jag att han är upptagen en stund haha :D
    Det låter bra! . Jo, lite trevligt får ni ju försöka ha! Jag ska bort till mamma sen och äta lite gott och se på Kalle Anka. Min jobbiga moster kommer också, men det får jag väl stå ut med?
Svar på tråden Här är vi alla vänner.