-
Jo, det är ju det!Aniiee skrev 2022-12-20 17:30:23 följande:Ja, det är ju trevligt.
.
-
*Släpar mig in*.
-
Jaha, då är man ledig till andra januari. Skönt!
.
-
If anybody asks you who I am, just stand up tall and look him in the face and say:" I'm the star up in the sky. I'm the mountain peek up high. Hey I've made it. I'm the world's greatest."
-
In flawless english!Freddie K skrev 2022-12-21 14:45:50 följande:If anybody asks you who I am, just stand up tall and look him in the face and say:" I'm the star up in the sky. I'm the mountain peek up high. Hey I've made it. I'm the world's greatest."
-
*peak* up high. Ska det ju vara!Freddie K skrev 2022-12-21 14:45:50 följande:If anybody asks you who I am, just stand up tall and look him in the face and say:" I'm the star up in the sky. I'm the mountain peek up high. Hey I've made it. I'm the world's greatest."
-
Gött. Nu ska jag äta sen sova. It's way past my bedtime!Mortiscia80 skrev 2022-12-21 16:57:42 följande:Samma här, tre veckors ledighet för min del, wohoo!! :D -
God morgon! Oj, har du inte gått och lagt dig än?Eurydike skrev 2022-12-22 05:51:56 följande:Godmorgon Freddie! Idag hinner vi nog springa på varandra här i tråden innan jag går och lägger mig 😊 Önskar dig en fin dag och ska göra ett nytt försök att somna nu 😴
-
Det var gulligt av dig!Eurydike skrev 2022-12-22 05:59:42 följande:Har försökt gå och lägga mig i flera timmar, men kan tyvärr inte somna 😂 Tänkte därför passa på att önska dig en fin dag när jag för en gångs skull var vaken först! 😊
. Hoppas du kan somna snart då och att du år sova gott.
-
Buenas noches, mi amiga!Eurydike skrev 2022-12-22 06:01:59 följande:*Slänger ner kudden på golvet och gäspar.*
Nu gör jag ett nytt försök! 😴🙃
.