Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Eurydike skrev 2022-12-15 17:49:38 följande:
    Psykoanalysera på bara! Tror istället att du har så stor personlighet att den tar sig uttryck i olika karaktärer. Den får liksom inte plats inom dig, så då kommer den ut i form av olika fiktiva karaktärer 🤔
    Jo, jag vet inte. Jag vet bara att jag är lite splittrad. Skäms
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: Terry Linen-The world's greatest.

• Freddie K

A newly awake Torsten is playing: Shaggy feat Rayvon-Angel.

• Freddie K

Min bästa pepplåt ever! 

• Freddie K

Idag har jag en deppardag. Allt känns så tomt och meningslöst! Frågan som jag så ofta ställer mig är: vad är det för mening med allting?

Förlåt, jag menar inte att dra mer er ner i kaninhålet. Skäms

• Freddie K

Idag har jag suttit och skrivit hela dagen och lyssnat på Dr. Bombay. 

Jag har skrivit 25 sidor på min berättelse:"Inspärrad." Dock A5 sidor, men ändå. Sen ska de ju skrivas in på datorn med! Skäms

• Freddie K
    Eurydike skrev 2022-12-17 20:06:35 följande:
    Jag gör som Ingenpsykolog skulle ha gjort om hon var här, drar upp dig ur kaninhålet och borstar av dig jorden 🐰 Sedan har vi frågan om vad som är meningen med allt. Den är tuff att svara på. Riktigt tuff. Så jag brukar tänka att det är att maximera njutningen och minimera lidandet. Brukar funka för mig 🐛🦋
    Tack! . Jo, det har du väl rätt i. Jag får försöka göra det!
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2022-12-17 20:01:52 följande:
    Wooosh! Bra jobbat! Du får skicka ett utdrag till mig om du känner att det är något du vill dela med dig av 😊 Själv skriver jag på en novell nu som heter Viltolyckan. Den handlar om en person som kör på ett rådjur och under mystiska omständigheter byter huvud med det påkörda djuret. På så vis får huvudpersonen ta del av rådjurets tankar och känslor, via minnen och drömmar, ända fram till den tragiska olyckan. Hen får också känna rådjurets rädsla för människor.
    Tack! . Jag har skickat ett utdrag till dig tidigare. Fast det var början på den. Wow, det låter spännande. Vill gärna höra fortsättningen! .
  • Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2022-12-18 12:06:15 följande:

Både den fysiska saxslumpgeneratorn och att byta huvud med ett rådjur låter intressant, liksom allt Freddie K gör med sin stora kreativitet, sånger, karaktärer, noveller. Det är inspirerande att läsa om.

Tack. Skäms. Jag har aldrig sett mig som en kreativ person. Mer som en teoretiker om något, men det är ju kul att det man gör uppskattas! .
  • Freddie K

Jag har en fråga om intelligens. Så intelligent som man är som vuxen, är man det redan som barn, eller kommer intelligensen ikapp medans man växer, så att säga, om ni förstår vad jag menar?

Svar på tråden Här är vi alla vänner.