Här är vi alla vänner.
Jag måste fråga en sak. Frågan kanske är lite kinky, men vad är den manlige motsvarigheten till fe?
Jag måste fråga en sak. Frågan kanske är lite kinky, men vad är den manlige motsvarigheten till fe?
. Det är ju du som är spännande och rolig! Ja, vi har ju skrivandet gemensamt och det är kul, för det är något jag verkligen brinner för! Över 400000 visningar! Jo, jag tackar! :).
Här kommer en kluring: Tar det lika lång tid att koka vatten till te som det gör till kaffe?
BTW:Morty, jag vet vad du tänker svara. :-P.
Bara för att det är jul så får ni den här av mig:
Det är en tidig låt av mig så den kanske inte är så bra, men. 
Ursäkta svordomen, men fan vad juligt! 🎄
Den satte sig genast på hjärnan och nu kommer jag gå runt och sjunga på den hela dagen. Då blir det: Hej alla nissar, hej alla nissar, hej alla nissar! När jag möter folk i staden 🎅🏻🎅🏻🎅🏻 Grymt jobbat Freddie! ⭐️
. Jag tänkte att den kunde passa nu! Jag har en teori. En dejtingteori. Vill ni höra?
Ok, men först vill jag bara säga att jag dejtar inte. Det gå emot mina principer. Det är antingen eller! Finns inget mellanläge!
Här är min teori: Man ska inte göra en massa saker när man dejtar, som till exempel att flyga luftballong eller att rida nakna, barbacka på en strand i solnedgången. Nej, man ska göra vardagliga saker som att städa, till exempel. Då blir chocken inte lika stor, om ni förstår?
Tänk er följande: Ni drar hem en dejt och säger:" Nu ska du hjälpa mig att dammsuga." Det är ju klockrent, för då vet dejten vad som gäller och har inte gjort några extravaganta saker som ja, typ att flyga luftballong. För gör man såna saker då förväntar man sig ju att det ska vara så hela tiden, men gör man vardagliga saker så hinner man inte bli besviken på att det är som det är.