Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Mortiscia80 skrev 2023-01-12 17:08:48 följande:
    Haha det kan vara nästan vem som helst av oss du menar då :D Fast kanske inte Torsten.

Idag blir det dubbelpanerad schnitzel till middag, en av mina favoriter ;) men det ska vara lövtunna skivor kött till det! Jag kan äta hur mycket som helst av det :D
    Ja, eller den som känner sig träffad. :-P.

Åh, det lät gott. Jag har precis smält i mig en kebabrulle. Skäms
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    EmilijaPetrosiunaite skrev 2023-01-12 17:14:56 följande:
    Välkommen hem. Vad har du gjort i dag?
    Tack! . Idag har jag suttit och skrivit nästan hela dagen och planerat för fortsättningen av filmandet av min kommande film. Vad har du gjort idag då? .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-01-12 17:15:07 följande:
    Ja det kommer att bli jättegott! :) Jag vet inte vad som passar till däremot, jag har både potatis, potatismos, ris, makaroner och spaghetti. Strips kan jag också göra förstås, har airfryer, de är toppenbra :)
    Du vet att du gör mig galen när du pratar mat.
  • Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-01-12 17:14:44 följande:

Gör du schnitzeln själv Mortiscia80? Freddie kebabrulle äter inte jag, men kebarrullen i Malmö är himmelsk. 

Jag får väl prova den då, om jag har vägarna förbi någon gång.
  • Freddie K
    EmilijaPetrosiunaite skrev 2023-01-12 17:19:44 följande:
    Ja, en kreativ dag då. Gör du film? Vad för sorts film? Jag har varit ledig i dag och mest ägnat mig åt vardagliga bestyr.
    Jo, bland annat så gör jag lite kortfilmer. Den här heter:"Ragget." Den får ni se när den är färdig. Åh, men det är gött att vara ledig ibland med och bara göra lite vardagliga saker. .
  • Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-01-12 17:23:18 följande:

Vilka spännande filmtips från er. No Hollywood. Vad handlar din film om Freddie? 

Den handlar om när jag får med mig ett ragg hem. Jag vill inte avslöja för mycket. Skäms
  • Freddie K
    EmilijaPetrosiunaite skrev 2023-01-12 17:24:54 följande:
    Fint, jag har lite erfarenhet av det bara. Är det vad du arbetar med eller är det ett fritidsintresse? Ja vist, vardagens trygga rutiner är inte att förakta heller, jag har varit ute lite, handlat lite, blivit lite vintervindsventilerad och så där.
    Det ingår i mitt jobb, kan man säga. Jag är författare till yrket, typ, sen skriver jag även på manus till lite kortfilmer och gör lite podcasts och sånt. . Nej, verkligen inte. Rutiner måste man ha!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-01-12 17:31:31 följande:
    Oh yeah ;) I know what you like! Haha :D
    Haha! . Ja, du vet väl det vid det här laget! .
  • Freddie K
    EmilijaPetrosiunaite skrev 2023-01-12 17:37:12 följande:
    Ja på så vis! Så mycket baseras på återkommande mönster, månens faser, årstiderna, dygnens växlingar och så vidare.
    Jo, så kan man väl uttrycka det. Vad jobbar du med annars då, om man får vara så fräck och fråga? .
  • Freddie K
    EmilijaPetrosiunaite skrev 2023-01-12 17:54:54 följande:
    Ja visst, alla frågor är fria. Jag arbetar med administration, inte så värst exotiskt, men det har sina fördelar. En del talanger kommer till nytta.
    Ok, men det är ett jobb det med. .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.