Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Nvm. Jag la den sidan som mina favoriter.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Idag mår jag som en prins. Eller ska jag säga som en lill-piga? Haha! . Ett litet internt skämt bara. :-P.

• Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-09 07:09:56 följande:
    Vilka förstår ditt interna skämt? 
    Det är bara jag och Eurydike som gör det. Skäms
  • Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-09 07:18:59 följande:
    Okej, men ni har ju en speciell relation till varandra, det har jag förstått. Fint att få kika in lite bakom skynket ibland. 🤍
    Jo, vi har väl det. . Hon är speciell för mig. Hjärta
  • Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-09 09:14:36 följande:
    Ni är speciella för varandra, och vi "utomstående" kan bara glädjas med er. 
    Tack, men jag vill inte kalla er utomstående direkt. Dessutom är det "bara" vänskap mellan oss, men jag är glad att jag har henne i mitt liv. .
  • Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-09 17:02:50 följande:
    Jag visste inte vad jag skulle kalla det. Känner mig väldigt "inkluderad" och det blir ju alla som skrivit här i tråden på ett eller annat sätt, vilket är det fina i kråksången! Men ni känner varandra bättre märker man och det är ju inget konstigt med det överhuvudtaget! 
    Vi ä som en familj. En ganska dysfunktionell familj kanske, men ändå. . Jo, vi känner varandra rätt bra. Hon är väldigt lätt att ha att göra med. .
  • Freddie K

BTW E.T(Eurydike). Jag kallar henne ibland för E.T, så verkar det programmet, Sigil som du tipsade om vara html-kodning och det kan varken jag eller min coach! Skäms

• Freddie K
    Eurydike skrev 2023-03-09 17:35:58 följande:
    Aha! Okej! Det är det programmet jag brukar använda mig av! Ett annat program som jag använt mig av när det strulat är Calibre. Kommer inte ihåg om det är html-kodning, men då fungerade det ibland att klistra in texten i det programmet och konvertera den till e-pub (igen) och sedan var problemet löst. Har ingen aning om varför det fungerade då, men det gjorde det! 🤔
    Ok, kan ju testa det programmet med då. Du anar inte vilka problem vi har haft med e-pub.
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-03-09 17:35:58 följande:
    Aha! Okej! Det är det programmet jag brukar använda mig av! Ett annat program som jag använt mig av när det strulat är Calibre. Kommer inte ihåg om det är html-kodning, men då fungerade det ibland att klistra in texten i det programmet och konvertera den till e-pub (igen) och sedan var problemet löst. Har ingen aning om varför det fungerade då, men det gjorde det! 🤔
    I värsta fall får du hänga med mig till jobbet så kan du lära upp oss? .
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-03-09 17:45:46 följande:
    Haha 😂 Ja, kanske det! Om det bara vore några texter hade jag ju kunna göra om dem till e-pub åt er, men nu är det ju någonting ni kommer behöva använda er av i fortsättningen också 🤔
    Jo, precis, men att göra det till e-pub är inga problem, men att ladda upp det på BoD verkar ju helkört!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.