Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Eurydike skrev 2023-03-09 17:52:12 följande:
    Det måste bero på att det är något fel på e-puben, frågan är bara vad. Jag använder mig av Publit istället för BoD. Det kanske skulle kunna vara ett alternativ, men om det är fel på e-puben (på något vis) så kommer det bli samma problem där. Testa att kopiera in texten i Calibre och konvertera den till e-pub igen, så får ni se om det fungerar.
    Japp. Tack för tipset. Det ska jag testa. .
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Nu gick jag och la mig. God natt, y'all!

• Freddie K

Jag tycker att den här låten är passande idag!

• Freddie K

Nu tar jag i alla fall helg. . Jag orkar inte åka till jobbet idag.

• Freddie K

Please stand by me! Hjärta

• Freddie K
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-03-10 21:23:08 följande:
    Går du alltid att lägger och lägger dig så tidigt?

Ja, det gör jag. Jag trivs med det. .
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-03-10 17:50:47 följande:
    Härligt! Det är skönt att slippa åka in ibland 😊
    Jo, det är det verkligen.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-03-11 10:54:27 följande:
    Ja jag brukar annars vara lite av en nattuggla! Idag har jag tyvärr migrän så det kanske också bidrar till tröttheten.

Kanalen heter Jayda InStitches, jättekul att titta på :) Du kommer vilja börja virka inom nolltid om du inte redan gör det haha :D Igår såg jag när hon gjorde hårsnoddar av "novelty yarn", sånt som är trådigt och konstig på olika sätt och som man egentligen inte kan ha till något vettigt men köpt för att det var fint eller nåt. Jag har inte koll på var allt mitt garn är men vet att jag är skyldig till en hel del sådana inköp x) "Åååh vad fint, jag köper några nystan! Ingen aning vad jag ska ha det till, men det är så fiiint och mjuuukt!" :D Typ så går det ofta till när jag köper garn haha!

Släng salvan? Eller behöver du den till fötterna t ex? Skönt med lita spa-dag iaf ;) Det ska man unna sig ibland.
    Hola, mamacita! Hur är läget? .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-03-11 11:10:05 följande:
    Hej vännen! :) Ah, det är väl rätt lågt just nu, saker irl som jag inte kan påverka men som kan påverka mitt liv väldigt mycket. Försöker ta ifatt saker så jag inte bara har vardagen under kontroll utan även det där som man behöver göra extra så det skulle kännas bra om man kom vidare där. Håller också på att ta tag i saker som kommer att förbättra det ekonomiska läget och lite annat :) Hur är det med dig då?
    Ah, vad tråkigt. . Jo, jag förstår. Så man inte står och trampar på samma ställe, utan att det faktiskt känns som att man kommer framåt. Jag hoppas att det löser sig för dig. . Du vet var jag finns om du behöver det. . Jo, här är det rätt bra, faktiskt, men jag känner mig lite konstig bara. Om det är bra eller dåligt, det vet jag inte riktigt, men jag har allt under kontroll i alla fall. 
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-03-11 11:33:58 följande:
    Tack {#emotions_dlg.flower} Ja jag försöker ta stöd av mina vänner så gott jag kan, ser till att ha mycket kontakt så jag inte gräver ner mig i tankarna.

Ja konstig kan ju vara bra eller dåligt, ibland svårt att veta :) Vad ska du göra idag?
    Det är bra att du gör det. .

Jo, det kan ju det, men så länge jag är på rätt sida, så att säga så är det lugnt. .

Jag sitter och jobbar på:"Inspärrad", så det ska jag göra resten av dagen tror jag.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.