• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-12-07 09:02:03 följande:

Väldigt bra analyserat och bra frågor! .

Tyvärr har jag inget svar, men det är intressant att få höra hur du tänker.

Ska fortsätta kolla på den om en stund. .

Gör det, den är som sagt väldigt bra
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-12-07 10:23:16 följande:
    Gör det, den är som sagt väldigt bra
    Jo, jag har sett tre avsnitt hittills. Ska kolla vidare sen när jag har varit iväg en stund. . Den verkar helt ok hittills i alla fall. .
  • Mortiscia80
    Disa35 skrev 2020-12-07 10:20:05 följande:
    Helt okej, och du får säga till om jag sabbar den för dig. Mina inlägg är bara tänkta som en kul grej, jag vill ju inte förstöra något för någon.
    Nej jag scrollar förbi de inläggen :) Hoppas jag inte missar något annat viktigt bara!
    Litenmenhård skrev 2020-12-07 10:21:44 följande:
    Vilket avsnitt är du på?
    Jag ska se avsnitt 6 härnäst :) 7 låg redan ute nu såg jag! Konstigt... Tidigare har det sett ut som att de varit en dag försenade... Jaja.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-12-07 10:26:27 följande:
    Nej jag scrollar förbi de inläggen :) Hoppas jag inte missar något annat viktigt bara!
    Litenmenhård skrev 2020-12-07 10:21:44 följande:
    Vilket avsnitt är du på?
    Jag ska se avsnitt 6 härnäst :) 7 låg redan ute nu såg jag! Konstigt... Tidigare har det sett ut som att de varit en dag försenade... Jaja.
    Ok, då ligger du lite före mig. Vad tycker du hittills då?
  • Cinnamonbun

Nej jag scrollar förbi de inläggen :) Hoppas jag inte missar något annat viktigt bara!Jag ska se avsnitt 6 härnäst :) 7 låg redan ute nu såg jag! Konstigt... Tidigare har det sett ut som att de varit en dag försenade... Jaja.

Förlåt om jag spoilat något! Avsnitten läggs ut varje dag vid 06 tiden på morgonen. Så imorgon vid 06 släpps avsnitt 8.
  • Disa35

Nej jag scrollar förbi de inläggen :) Hoppas jag inte missar något annat viktigt bara!Jag ska se avsnitt 6 härnäst :) 7 låg redan ute nu såg jag! Konstigt... Tidigare har det sett ut som att de varit en dag försenade... Jaja.

Jag för min del försöker citera dig om andra saker, och då bara skriva om annat.

Sedan är väl mina enorma textmängder inte så svåra att undvika kanske
  • Litenmenhård

En fråga: Jag ska ta blodprov idag. Kan dem se på det om jag har antikroppar och om jag har eller haft Covid-19? Inte för att jag tror det, men...

• Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-12-07 10:51:34 följande:

En fråga: Jag ska ta blodprov idag. Kan dem se på det om jag har antikroppar och om jag har eller haft Covid-19? Inte för att jag tror det, men...

Om de letar efter det och om du har antikroppar, svar ja. Det kanske är så att man regelmässigt analyserar alla blodprover för antikroppar av Covid-19, jag vet inte.

Vad ska du ta blodprov för?
  • Litenmenhård
    Disa35 skrev 2020-12-07 10:55:52 följande:
    Om de letar efter det och om du har antikroppar, svar ja. Det kanske är så att man regelmässigt analyserar alla blodprover för antikroppar av Covid-19, jag vet inte.

Vad ska du ta blodprov för?
    Aha, ok.

Jag ska ta blodprov för min diabetes. Jag gör det en gång per år.
  • Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-12-07 10:57:37 följande:

Aha, ok.

Jag ska ta blodprov för min diabetes. Jag gör det en gång per år.

Aha.

Jag kan höra efter med morsan om du vill, men spontant tänker jag att då kollar de glukos, insulin och andra saker som är viktiga när det gäller just diabetes.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.