• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård

Nej, nu ger jag mig för idag.

Natti folket!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Aniiee
    Mortiscia80 skrev 2020-12-07 17:24:29 följande:
    Ok! :) Kul där med trollharen iaf.
    Jag kan länka låten om du vill. Den är rätt rolig. Och för mig nostalgi så dert sjunger om det, den är på mammas favorit-julskiva.
    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Mortiscia80
    Disa35 skrev 2020-12-07 17:43:07 följande:
    Det jag har ätit kallas hvalebiff, och det är utskurna finbitar utan späck och skinn. Går att köpa fruset och det är utmärkt; ryktena om transmak är just rykten. Visst, det hände säkert förr med dåligt förvarat kött, men inte nu med industrifrysar med minst -18.

Köpeköttet är kalas, problemet är att det kommer från intelligenta däggdjur - det får man försöka glömma.
    Åh, nu låter det ju gott :D Men ska man tänka intelligens tycker jag det finns många djur man inte kan äta, ko skulle gå bort för min del i så fall. Kanske gris också.
  • Mortiscia80
    Aniiee skrev 2020-12-07 17:46:44 följande:
    Jag kan länka låten om du vill. Den är rätt rolig. Och för mig nostalgi så dert sjunger om det, den är på mammas favorit-julskiva.
    Jättegärna! :D
  • Disa35
    Aniiee skrev 2020-12-07 17:46:44 följande:

Ursäkta att jag lägger mig i, men är det Agneta&Linda?
  • Disa35
    Mortiscia80 skrev 2020-12-07 17:52:11 följande:

Åh, nu låter det ju gott :D Men ska man tänka intelligens tycker jag det finns många djur man inte kan äta, ko skulle gå bort för min del i så fall. Kanske gris också.

Det är gott

Nej, man skulle inte kunna det - grisar är visst lika smarta som hundar, och hästar ska vi inte tala om. Eller ja, jag kan utgjuta mig om smarta hästar
  • Disa35
    Litenmenhård skrev 2020-12-07 17:45:16 följande:

Natti folket!

Godnatt
  • Mortiscia80
    Disa35 skrev 2020-12-07 18:02:32 följande:
    Det är gott

Nej, man skulle inte kunna det - grisar är visst lika smarta som hundar, och hästar ska vi inte tala om. Eller ja, jag kan utgjuta mig om smarta hästar
    Ja häst och hund äter vi ju inte heller i Sverige, jag tror inte ens hamburgerköttet (pålägg) innehåller häst numera.
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-12-07 17:45:16 följande:

Natti folket!

Redan?! :o Sov gott då!
  • Aniiee
    Mortiscia80 skrev 2020-12-07 17:52:38 följande:
    Jättegärna! :D
    Disa35 skrev 2020-12-07 18:00:05 följande:
    Ursäkta att jag lägger mig i, men är det Agneta&Linda?
    Yes!

Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.