Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Mycket möjligt. Sonen var sjuk för ca tre veckor sedan, två dagar hög feber, därefter låg feber och väldigt pigg. Veckan efter blev jag och maken sjuka på samma dag med samma utveckling, två dagar hög feber och sedan lägre. Jag var tyvärr helt utslagen och sängliggande då, det tog mer än tio dagar att återställas pga hjärntrötthet under tiden. Sonen kräktes då när han hade den höga febern, det har han inte gjort sedan han var 1+ år annars. Så vi tre hade iaf samma sort, känner du igen förloppet hemma hos er?
Hahaha ja KS är ett måste i det här läget! :D Toapapper har jag varit dålig på att bunkra, jag brukar köpa hem ett par balar åt gången så vi har varit säkrade under hela pandemin hittills :) Men jag har faktiskt börjat äta multivitamin där D ingår, inte pga coronan så mycket men det kommer jag nog att fortsätta med tills vi får ett vaccin. Bättre till än ifrån.
Haha jaa man kan ju undra :D Och nu bunkras D-vitamin istället. Undrar vad nästa grej blir.
Ja solljus är bra! :) Det räcker väl med en kvart om dagen med bara armar som det sas i somras för att man ska få sin dagsdos. Vintertid blir det ju inte lika lätt kanske, jag misstänker att solen inte har samma verkan då.
I'm back, baby!
.
*Varvar ner till:* E-type- This is the way.
Ursäkta att jag bryter in i er diskussion, men jag har tänkt på det här med oss nordbor och D-vitamin och så. Borde inte vi nordbor vara svarta för att dra till oss mer solljus, om ni förstår vad jag menar? Svart drar ju till sig solljus och i och med att vi har såna långa, kalla vintrar så borde ju vi nästan vara svarta för att dra till oss tillräckligt med solljus så att vi klarar oss över vintern?
Ursäkta att jag bryter in i er diskussion, men jag har tänkt på det här med oss nordbor och D-vitamin och så. Borde inte vi nordbor vara svarta för att dra till oss mer solljus, om ni förstår vad jag menar? Svart drar ju till sig solljus och i och med att vi har såna långa, kalla vintrar så borde ju vi nästan vara svarta för att dra till oss tillräckligt med solljus så att vi klarar oss över vintern?