Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Ursäkta att jag bryter in i er diskussion, men jag har tänkt på det här med oss nordbor och D-vitamin och så. Borde inte vi nordbor vara svarta för att dra till oss mer solljus, om ni förstår vad jag menar? Svart drar ju till sig solljus och i och med att vi har såna långa, kalla vintrar så borde ju vi nästan vara svarta för att dra till oss tillräckligt med solljus så att vi klarar oss över vintern?
Ursäkta att jag bryter in i er diskussion, men jag har tänkt på det här med oss nordbor och D-vitamin och så. Borde inte vi nordbor vara svarta för att dra till oss mer solljus, om ni förstår vad jag menar? Svart drar ju till sig solljus och i och med att vi har såna långa, kalla vintrar så borde ju vi nästan vara svarta för att dra till oss tillräckligt med solljus så att vi klarar oss över vintern?
Och nu blev jag nyfiken på att äta sälkött... Aldrig hänt förut!
Tänk vad mycket jag lär mig av er! . Tack!
Så spännande! :D Jag som trodde att valkött skulle vara segt, jag kanske bara har inbillat mig det efter att ha sett hur folk skär genom skinnet, som verkar oerhört tåligt. Svårt att tänka sig säl, man har liksom inget att jämföra med.